Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
madde:stackars liten hoppas inte det är nått allvarligt bara!!
hipphipphurra:jobbigt med ögoninfektion
mens ja usch jag fick tillbaka min nu i veckan o blödde igenom en binda på 30 min först som värsta syndafloden, sen var det lungare ett par dagar o igår var det samma igen blödde som tusan!!
här är freya fortf urusel i magen o inatt hade hon sån diarre så hon hade bajsat ner sig från topp till tå o hela sängen
alwin stackaren trodde jag skulle slå sig halvt fördärvad igår, han fick en rutschkana i trä över sig o ramlade med den ner i asfalten vid altanen o slog en rejäl bula i pannan , skrapade upp ovanför ögat samt under ögat o hela vägen ner mot näsan o ena näsborren så han ser inte för fin ut precis usch vad rädd jag vart
i morgon kväll kommer maken hem från irland phjuuuu säger jag bara längtar!!!!!!!!
Sambon kom hem med alvedon förut, så nu har han iaf ammat ett tag ... och han är inte gnällig nu, nu ligger han o sprattlar lite med benen.. Så jag hoppas tempen gått ned lite till i kväll iaf..
helene:ja han var helt ifrån sig först o jag fick ju panik ut o fick upp honom för o kunna trösta o kolla läget men så fort jag frågat om vi skulle gå in o tvätta av med lite vatten då det blödde en del så vart han glad igen!!
här kommer en bild på agathon,han blir 6 veckor i morgon!!
![]()
för en gångs skull är han vaken
Hej hopp!
Idag vaknade jag sur! och ja kommer förmodligen somna lika tvär
Blir så trött på att vara den enda som tänker i detta hus SUCK!
Idag bet hunden min sambo, rätt åt han. Ne fy, va ja hemsk.
MEN att skaffa hunden var ett gemensamt beslut. Jag tror inte sambon har läst en enda rad om hur man ska träna hunden mentalt, medan jag verkligen försökt satt mig in i det. Jag gör då övningar med hunden ständigt i samband med vardagliga saker.
tex, ska hunden alltid "be mig om lov". Går vi ut,så går hunden ut sist, han ska titta på mig innan han kliver över tröskeln för att kolla att de är ok.
Samma sak innan han får äta något osv.
Detta vet sambon att ja gör, men ändå skiter han i o göra likadant. Han går bara ut genom dörren o hunden går först o drar i kopplet.
Blev även totalt trött på sonen på 8 år. Man kan väl inte begära så mkt av ett barn, men jag använder bara ordet NEJ till hunden, vilket ja säger VARJE dag att alla andra ska göra. Men de säger lägg av ,sluta,ge dig osv.
tro sjutton han inte lyssnar tillslut.
Idag hade jycken snott en pommes frites från köket. vilket min sambo bara ryckte ur munnen på han, då bet han honom i handen.
Läskigt absolut, ja vill inte ha en farlig hund, speciellt inte när ja har barn.
På mig skulle han aldrig göra så, för han vet att han inte får ha den,så han släpper saker så fort han ser mig titta på han.
Va sjutton gör ja nu? vågar ja behålla hunden ens? Tänk om någon av barnen tar en matsak från hunden.
När ja förklara för sambon att de bror på att han aldrig tränat kontaktövningar med hunden, visste han inte ens va ja mena. ÅÅÅÅÅÅÅ
Ursäkta blev långt o väldigt OT i vår bebistråd!