Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Har lagt in lite bilder idag i datorn
Har inte sett min sista magbild på bild och nu kan jag förstå varför Hannes vägde 5 kilo

am zandra: men oj, vad berodde det på? Att du får bb så sent menar jag. Jag får inte för lillebror imorgon iallafall, verkar det som.
suck fick inget BB för agathon får ringa FK o kolla hade ju varit bra o få dom nu när man ändå har lite ökade kostnader som blöjjor o tillägg
Mullinuffan: kan inte se nån bild alls
härhar agathon blivit förkyld o hostar lite smått
alwin har skyhög feber, äldsta har hållt på med såna fula grejjer så man har tappat förtroendet för honom, abbe snart 4 åräri värsta trotsåldern ett litet monster
, freya trotsar o skriker för allt o 9 åringen har börjat bli så hemskt uppkäftig igen pjuuu nån som vill byta
?????
är ensam med alla 7 barnen till söndag nu,idag åkte maken till irland med sitt jobb tror ni han var gladövero kunna få chansen o åka med till slut iaf
Barbamamma: Får du inte barnbidrag lite senare då? Jag får för Alva 26/5 fick jag som svar när jag mailade.
helene: hoppas ju att det kommer snart iaf,har inte frågat dom heller utan bara såg ju på min sida att det inte var med nått BB för honom!!
Nu har vi varit på UL med Noel's höft och det såg bra ut allting
Vilken lättnad!
Nu ska vi dra iväg och handla innan det är dax att hämta storasyster, tror jag ska gå och lägga mig i kylrummet ett tag, det är så sjukt varmt och kvavt här!