• Svar på tråden Aprilmammor 2010
  • Madde01
    Annamamma 83 skrev 2010-05-19 15:46:11 följande:
    ALGOT LEEEEEERRRRR!!!!!!!!!!!!!!o mamma smilar stört av alla *äntligen*
    Visst är det helt underbart :D Julius ler så fort man ler till honom, man vill ju bara smäääääääääääääääälta när leendet kommer. Han ler verkligen med hela ansiktet o dom dära bullkinderna *mums* hahah {#lang_emotions_laughing}
  • Madde01
    Armani: Okej, då var det ju skönt att det var bra iaf :D Tror det är hyn som han fick underkänt på sådanna fall eftersom han var gul.. Vad hade era barn i minolta, tänkte vad som man ska ha för o slippa sola? Det sa dom aldrig till mig {#lang_emotions_tongue_out}
  • Mullinuffan

Har lagt in lite bilder idag i datorn Har inte sett min sista magbild på bild och nu kan jag förstå varför Hannes vägde 5 kilo

(¯`°?.¸ Ebba My Sally Hannes mina älskade barn¸.?°´¯)
  • Madde01
    Mullinuffan skrev 2010-05-19 19:05:56 följande:
    Har lagt in lite bilder idag i datorn Har inte sett min sista magbild på bild och nu kan jag förstå varför Hannes vägde 5 kilo
    ja verkligen :)
    Tyckte aldrig att jag fick ha den där riktigt stora gravidmage som jag ville ha faktiskt ;p hade ju lixom längtat till det {#lang_emotions_smile}

Super fin mage iaf :)
  • RosaNapp

am zandra: men oj, vad berodde det på? Att du får bb så sent menar jag. Jag får inte för lillebror imorgon iallafall, verkar det som.

• 7 michelingodingar

suck fick inget BB för agathon får ringa FK o kolla hade ju varit bra o få dom nu när man ändå har lite ökade kostnader som blöjjor o tillägg

Mullinuffan: kan inte se nån bild alls

härhar agathon blivit förkyld o hostar lite smått alwin har skyhög feber, äldsta har hållt på med såna fula grejjer så man har tappat förtroendet för honom, abbe snart 4 åräri värsta trotsåldern ett litet monster , freya trotsar o skriker för allt o 9 åringen har börjat bli så hemskt uppkäftig igen pjuuu nån som vill byta ?????

är ensam med alla 7 barnen till söndag nu,idag åkte maken till irland med sitt jobb tror ni han var gladövero kunna få chansen o åka med till slut iaf

• helene306

Barbamamma: Får du inte barnbidrag lite senare då? Jag får för Alva 26/5 fick jag som svar när jag mailade.

(¯`°?.¸ ღ F+H=D&A ღ ¸.?°´¯)
  • 7 michelingodingar

helene: hoppas ju att det kommer snart iaf,har inte frågat dom heller utan bara såg ju på min sida att det inte var med nått BB för honom!!

• Armani
    Madde01 skrev 2010-05-19 17:08:17 följande:
    Armani: Okej, då var det ju skönt att det var bra iaf :D Tror det är hyn som han fick underkänt på sådanna fall eftersom han var gul.. Vad hade era barn i minolta, tänkte vad som man ska ha för o slippa sola? Det sa dom aldrig till mig
    Fast eftersom han fick full pott efter 5 och 10 min så var det nog inte pga att han var gul, antar ju att han var det sen oxå
    ★*☆ Alicia 081015 ☆*★ ★*☆ Noel 100503 ☆*★
  • Armani

Nu har vi varit på UL med Noel's höft och det såg bra ut allting {#lang_emotions_laughing} Vilken lättnad!

Nu ska vi dra iväg och handla innan det är dax att hämta storasyster, tror jag ska gå och lägga mig i kylrummet ett tag, det är så sjukt varmt och kvavt här!

★*☆ Alicia 081015 ☆*★ ★*☆ Noel 100503 ☆*★
Svar på tråden Aprilmammor 2010