Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
fast han andas igen efter någon sekund..
Annamamma: vad drygt, med hunden alltså. Vi hade det likadant här. Jag tränade och lade ner energi på lydnad. Det spolierades nästan dagligen och när vi träffade svärföräldrarna var det ju helt kört. Tyvärr, för jag ville verkligen ha kvar hunden, så fick vi göra oss av med honom. Inte för att hunden på något vis gjorde något mot barnen (han gillade inte barn som var lägre än honom, han var dominant, men stabil) utan för att jag helt enkelt inte ville ha det så längre. Nu är hunden hos svärföräldrarna och har noll fostran, motion eller riktig kost och hans sjukdom sköts inte ordentligt. Knyter sig i magen, men vad göra? Hade jag fått bestämma hade han inte varit där.
Madde: det är nog rätt vanligt att dom kan skrika till dom kippar efter andan. Ett av mina barn gjorde så, men inte speciellt ofta. Men humör har han.
Äldsta här har bestämt att lillebror ska heta Lambert
. Han har fortfarande inget namn. Men 1 månad idag
. Ska till bvc imorgon igen.
Just nu sover lillebror i sängen. Äntligen har han börjat kunna somna själv. Bara det är en massa ljud runtom
. Skönt det. Jag bär gärna, men behöver jag inte är det ju skönt att slippa.
Sorry för ego. Har knappt tid att sitta vid datorn just nu.
Idag blir det att gå o köpa nässug, vet inte hur jag ska få bort snoret annars... Stackarn sover ju jätte dåligt när han har så här, han vaknar av att han sjålv snarkar som en dåre tror jag.. Så snart blir det en sväng ned till apoteket...