Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här är min lilla fotbollskille!

Jag fick inga pengar tillbaka på skatten... buhu! Trodde det skulle vara 5-10tusen och så fick jag betala 500kr i stället! Schysst välkomnande efter semester.... jajaja... Sånt är livet!
Jag MÅSTE städa men jag orkar inte... Önskar jag hade hemhjälp, det hade varit den ultimata lyxen det! Det är resväskor över hela sovrummet, badet är fullt av tvätt och vardagsrummet svämmar över av Leons saker och även hans rum. Grrr, är sjukt dålig på att hålla ordning!
Ain, trist med jobbet! Vilken typ av jobb är det du söker? Låter ju sjukt frestande med lönen och sen att su inte skattar heller... Hur gick det med det förresten?
Men helt riktigt prioriterat när man har små barn... Vet inte om jag kommer kunna gå tillbaks redan efter 10 mån som var tänkt! Vi får se...
Margaux: Vilken gofis ni har
Trist att betala tillbaka på skatten!
Jag fick tillbaka men de går raka vägen till nya fönster så så roligt blev det med de
J R: Skönt att ha efterkontrollen avklarad! Jag ska om 2 veckor och ska se om bm kan sätta in en spiral då.
Annamamma: Jag är också dumsnål och beställer ofta saker som jag egentligen inte är i behov av, fördelen är att det går att returnera
Idag har jag rotat fram alla lchf-böcker jag har och har även beställt 2 nya. Nu ska här läsas, inspireras och köra igång igen! Jag åt bättre igår och kände mig aningens smalare idag och några hekto mindre visade vågen. Nu tänker jag inte köra strikt men fler kolhydrater måste bort. Jag vill må så bra och orka så mycket som jag gjorde förra sommaren.

En sån goding =)

Vilka goingar ni har
E har börjat sparka bort sig från filten om han ligger på den. han blir som sin storasyster, kan inte var still även om han inte kan annat än sparka
Hans storasyster rullade rundor på golvet för att ta sig fram när hon lärt sig vända sig
Vilka söta killar ni lagt ut bilder på!!!!!!!!
Vi har haft en riktig myskväll. Köpte jordgubbar och cider, så tog vi med de ner till stranden. Där va de folktomt, grabbarna badade och sambon o ja satt i solnedgången på en filt med lillgrabben!

Helene
Motivera gärna mig med. Ja vet ju att de är just de som krävs på mig, att plocka bort de där jäkla kolhydraterna, o de gör ja ju, i ca två dagar, sen ger ja upp o vräker i mig chips =)
Så ja kommer väl stå här o traggla med två kg ner, två kg upp.
Samtidigt som man avskyr o gå med de här gamla trasorna.
SUCK SUCK!
Jag testade o göra sesambröd med fiberhusk i, de ligger kvar i frysen, kändes som att tugga på grus!
Känner mig så inspirationslös ibland, vad ja ska byta ut just pastan o de mot. Blir typ samma sak hela tiden, sallad,morötter eller kidneybönor, då ja inte är så mkt för kokta grönsaker
Vilka sma sötisar!