Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Var på 3 mån kontroll i veckan
Sprutorna gick bra, han gallskrek 30 sek sen var det lugnt igen.
Vikten ligger på 7750g och han är 63cm lång
Nu blir det film med mannen
ursäkta min snurrighet hade helt glömt att jag redan uppdaterat om bvc besöket. Vill inte verka tjatig =) Sorry
).
).
men jag vill tillbaka till att må så bra som jag gjorde då och slippa sug och sötsug. Idag är de måndag o ja är taggad!
Ställde mig på vågen o den visa 76kg. Jag var nere på 73 för ett tag sen. snacka om o förstöra för sig själv!
Ne nu blir de hårda tag, förmodligen kommer ja vilja unna mig nåt på sem v.30 o då måste ja hunnit gå ner endel innan dess!

fick ett tråkigt besked i morse. Efter många års kämpande mot diverse sjukdomar somnade min farfar in 00.05 i natt. Trodde aldrig att jag skulle bli så ledsen som jag är. Man har ju väntat och önskat att denna dagen skulle komma för hans skull. Tårarna bara rinner usch
Men han har det bra nu och slipper lida

Ang tänderna: Dottern fick sina första när hon var 3 mån, bvc sköterskan blev alldeles till sig på 3 mån kontrollen för det är tydligen väldigt ovanligt.
Antons är ju 2 mån och hans nere kan man känna lite av redan. Men han har även en av kindkänderna som känns, hoppas dock att den går tillbaka.