Aprilmammor 2010
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Här pratar vi vidare, vi som hade Bf april 2010. Nu är våra bebisar här!
Välkomna hit!
En länk till den gamla bf-tråden:
www.familjeliv.se/Forum-11-227/m51737761.html
Ja, får väl testa vid nått annat tillfälle. Imorse blev han jätte arg iaf.. Så då gick det inte alls.. Men som tur var så gjorde jag mycket mindre än det som stod på paketet, kändes onödigt efter allt jag fick slänga igår 
Helene- Fina :) Gör du själv?
ååå helene va fina de blev!
måste nog testa själv!
Madde: Tack!
Ja, jag gör dom själv. Det är väldigt lätt. Jag såg en tjej som sålde såna rabarberfat som hon gjort själv och hon tog 200:- för dom. En säck finbetong kostar typ 50:- och ger 3 stora rabarberfat (ungefär). Sen är det roligare att göra själv
Annamamma: Tack !
Alva har varit grinig idag. Hon började skrika på ett sätt som vi aldrig hört förut så vi gav henne en supp Panodil utifall. Det är något gnällskrik fortfarande och hon har svårt att komma till ro men än ingen feber.
De är fast, så kanske man kan formulera sig!Men det blir oftast så efter ersättningen, att han drar upp benen mot magen o lägger in ett illvrål.. O tänkte ju att det är väl komjölk av nått slag 
Han är frukansvärt dålig på att rapa, jag försöker få han rapa efter varje måltid ibland kommer inte rapen förns en timma efter han ätit.. Det är lite olika..
Men idag har jag inte vetat vad jag ska göra för att göra han nöjd, han har lixom inte alls velat vara med på noterna om man säger så 
Men nu sover han o har gjort sedan 17 vaknat o ätit en gång.. Så nu kanske han sover för natten.. Vi får väl se...