• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • TheLove

Vi bor också i en trea och vill köpa hus så småningom men jag studerar och jobbar medans maken studerar så det är än så länge bara en dröm. Vi bor dock i bostadsrätt nu. Vi berättade ganska tidigt förra gången men nu bara ett par dagar efter pluset. Vill inte hålla detta hemligt så alla redan vet att vi försökt så länge.

• Anna8505

Lägg gärna till mig oxå i listan vet inte hur man gör..

Jag bor i värmland i en liten stad vill inte såga vilken än då den är liten ifall nån jag känner är här på forumet eftersom min sambo inte vill tala om än..och fjäder blir höna snabbt i en liten stad!

Vi bor redan i hus i ett mysigt villa områda nära till skogen och en lekpak.

• Misswiren
    TheLove skrev 2010-09-12 12:20:33 följande:

Var du tvungen att skriva chips? Ni vill ju jag ha chips varvat med choklad :P

Jag klöks också jätte lätt.,.. gjorde en romsås igår till laxen. gör på samma sätt som alltid och tror du inte jag nästan spydde upp det? Blev ingen sås för min del :P

Snart kommer maken hem med hamburgare från sibylla!! Det kommer jag inte klökas av hoppas jag :)

Hehehehe. Sorry, men då måste jag ställa samma fråga, va du tvungen att nämna sibylla hamburgare. Mmmmm....gott. Tror jag har kvällens middag serverad