• skalbagge

BF maj 2011

Jippiiie, plussade i morse! Fick missfall i Januari och sen dess har allt varit en lång väntan! Men nu äntligen!!!!! Hoppas nu allt går som det ska.
    Fler som har BF i maj 2011?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-08 18:07
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m54133732.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-29 17:47
    OBS!!! BF listan ligger här!!!!!!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54731404.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:34
    www.familjeliv.se/Forum-11-401/m58478407.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-18 19:36
    Bebistråden längts ned
  • Svar på tråden BF maj 2011
  • TheLove

Vi bor också i en trea och vill köpa hus så småningom men jag studerar och jobbar medans maken studerar så det är än så länge bara en dröm. Vi bor dock i bostadsrätt nu. Vi berättade ganska tidigt förra gången men nu bara ett par dagar efter pluset. Vill inte hålla detta hemligt så alla redan vet att vi försökt så länge.

• Anna8505

Lägg gärna till mig oxå i listan vet inte hur man gör..

Jag bor i värmland i en liten stad vill inte såga vilken än då den är liten ifall nån jag känner är här på forumet eftersom min sambo inte vill tala om än..och fjäder blir höna snabbt i en liten stad!

Vi bor redan i hus i ett mysigt villa områda nära till skogen och en lekpak.

• Misswiren
    TheLove skrev 2010-09-12 12:20:33 följande:

Var du tvungen att skriva chips? Ni vill ju jag ha chips varvat med choklad :P

Jag klöks också jätte lätt.,.. gjorde en romsås igår till laxen. gör på samma sätt som alltid och tror du inte jag nästan spydde upp det? Blev ingen sås för min del :P

Snart kommer maken hem med hamburgare från sibylla!! Det kommer jag inte klökas av hoppas jag :)

Hehehehe. Sorry, men då måste jag ställa samma fråga, va du tvungen att nämna sibylla hamburgare. Mmmmm....gott. Tror jag har kvällens middag serverad
    Måste passa på att fråga, bor du i Skåne område? Anledningen till att jag frågar är för att "JLovis79, Jakeline och Lovelyy"  inte hört klöks innan. Det kanske är skånskt eller nåt åt det hållet, haha.

Eller kanske är jag för "lat" i svenska språket...*asg*

Googlade klöks och då säger google: "Menade du kräkas", så jaaa, hehe. Vad saar man?

Ngn här från Skåne kanske?
  • Misswiren

Antar ni förstod jag e från Skåne. Vellinge närmare sagt, som är en helt underbar liten by. Ligger söder om Malmö.

Kul och veta var alla bor!

• TheLove
    Misswiren skrev 2010-09-12 15:28:20 följande:
    Hehehehe. Sorry, men då måste jag ställa samma fråga, va du tvungen att nämna sibylla hamburgare. Mmmmm....gott. Tror jag har kvällens middag serverad
    Måste passa på att fråga, bor du i Skåne område? Anledningen till att jag frågar är för att "JLovis79, Jakeline och Lovelyy"  inte hört klöks innan. Det kanske är skånskt eller nåt åt det hållet, haha.

Eller kanske är jag för "lat" i svenska språket...*asg*

Googlade klöks och då säger google: "Menade du kräkas", så jaaa, hehe. Vad saar man?

Ngn här från Skåne kanske?

haha såklart jag var tvungen till det :)

Jag bor i mjölby men bode i linköping när jag hörde det första gången, men jag säger oftare att jag får "kräkningar" eller "kväljningar" än klök :P

• Nojnen

Misswiren. Jag förstod precis vad du menade med klöks. Flört

Jag är från Trelleborg. Vår lilla stad ligger 1,5 mil söder om Vellinge och ca 3,5 mil söder om Malmö.

Mirakel kan ske, ge inte upp hoppet! Gravid med första barnet, BF 5 maj 2011
  • TeamX

Jag bor i Uppsala (en bit utanför) i en villa...så vi får plats trots att vi kommer att bli fem i familjen (har ju en son på snart 6 år tillsammans med min sambo, och han har en son sen ett tidigare förhållande som är 12).

Jag har gått och varit smågrön i ansiktet hela dagen idag också

• LillEm
    La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Skalbagge - Bf 1 maj, första barnet Emma86 - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet Therre - Bf 2 maj. 2:a barnet  gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet Dezert Roze -  BF 5 maj 2:a välsignelsen Nojnen - Bf 5 maj, 1.a barnet therojasfamily - Bf 5 maj, 3:e barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet gulliguld Bf 6 maj 2: barnet annaj84 Bf 7 maj 1:a barnet LillEm Bf 7 maj 1:a barnet Elisss Bf 8 maj andra barnet MiDi Bf 9 maj, andra underverket Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Downn under - Bf 9 maj 2:a barnet Sabina87- BF 9 maj, 2:a barnet ellabella76-Bf 9 maj, 4:e barnet Barbabelle - BF 9 maj, första barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Jenpuh - BF 10 maj, 1:a barnet Ladylovelylocks - BF 11 maj, 1:a barnet Tove83 -Bf 11 maj, förrsta barnet. Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet smultr0n - bf 12 maj, 2:a barnet JaneEyre - Bf 13 maj, 1: barnet Maggan08 - Bf 13 maj 1:a barnet frau M - BF 13 maj, 2:a barnet. jakeline - BF 13 maj, 2:a barnet eelliinnaa- Bf 14 maj 1:a barnet Lyckomia - Bf 14 maj 1:a barnet Tidförbarn75 - Bf c.a 15 maj, 2:a miraklet Joanna84 - Bf 15 maj, 1:a barnet sarasessi -Bf 16 maj, 1:a barnet Kevin Molly - Bf 20 maj, 4:e barnet emeliemarietherese - Bf 20 maj, 2:a barnet
  • sarasessi

Hej tjejer! Råkade ta bort alla mina favorittrådar men nu kommer den här som favorit igen iaf. Hoppas ni haft en bra helg :) Själv tycker jag att jag bara gråter hela tiden fast att jag borde vara världens lyckligaste just nu. Graviditetshormonerna får ta och lugna ner sig lite :)

• frau M

Jag kan inte ha mina jeans längre. Så det blir tajts för mn del nu ett tag framöver typ =)
    Magen har växt en hel del.. kunde ha byxorna i början av veckan. men inte nu längre.
    Å jag är bara i v6 än. iof med andra barnet.
    Fler som har lika?

Svar på tråden BF maj 2011