Lovelyness skrev 2011-04-13 10:34:24 följande:
Måste bara fråga er om någon har problem med händer som somnar/domnar bort när ni sover? Jag vaknar säkert fem gånger per natt av att mina händer domnat bort, håller på att bli tokig. Jag läste om karpaltunnelsyndrom och antar att det är det jag fått. Skitstörigt är det iallafall, som att man inte hade nog med andra saker som stör sömnen...
Jag tänkte på det du sa Fröken Löken om olika datum om man tittar på senaste mens eller UL, undrar om det är många som har så. Jag har BF 21a men om jag räknar från min ägglossning så borde han komma 16e
Jag vaknar också på nätterna av att jag har ont i typ händerna och armarna, men det är för att jag ligger så himla stilla så det blir lixom blodstopp till slut. Jag har helt enkelt slutat ändrat läge i sömnen för jag är för stor och otymplig..hehe. Kanske är det något sådant du får också.
Jag har BF den 29 april enligt ultraljudet, men enligt min ägglossning och mens så är det 1 maj. Inte så många dagars skillnad men. Jag hade i alla fall stenkoll på ägglossningen den månaden vi blev gravda så egentligen borde 1 maj vara ett mer "säkert" datum för oss. Men eftersom 29 april kommer först har jag ställt in mig på det :P Längtar ihjäl mig. Jag kan tycka det vore smartare att sätta typ en BF-vecka istället för ett Bf-datum. Nästan ingen föder ju på det utsatta datumet ändå lixom. Allt beror ju på bebisen och kroppen, på hur moget allt hunnit bli och vi är ju alla så olika så det är inte konstigt om vi går lite olika långt i våra graviditeter utan att det är några problem.