Åh, jag vill bara dela något med er, höra era tankar osv. Jag är ju hemma med båda barnen nu. Vi har sökt plats på ett dagis men det är lång kö så vi lär få vänta innan hon får plats. Vill inte skola in på ett tillfälligt dagis så hon får vara hemma med mig och lillebror. I det stors hela trivs jag väldigt bra med det. Vi har sköna dagar, mixar aktiviteter med lugn och återhämtning, ingen stress att lämna och hämta på dagis vilket jag uppskattar oerhört mycket! Jag njuter också att se dom som syskon bli allt tightare. Dom älskar varandra och har verkligen hittat utbyte hos varandra. Samtidigt känner jag mig stressad över att dottern inte får en grupptillhörighet med andra barn och att hon inte får träffa andra barn så mycket som hon kanske skulle önska eller behöva. Vi går till öf 1-2 gånger i veckan men där leker hon mest själv eller ibland med en kompis barn som också hänger där ibland. Hon går på gympa med pappa en gång i veckan men även där fokuserar hon på gympan och har således lite kontakt med de andra barnen. Vi träffar en kompis till mig med barn i ungefär samma ålder en till två gånger i veckan, ibland på öf och ibland ute eller hemma hos någon av oss. Ibland träffar hon kusinerna. I övrigt hänger vi i skogen, går med hundarna, leker i lekpark, besöker/får besök av mormor och morfar, går på stan, myser hemma etc. Men jag känner mig stressad att hon inte får fler återkommande kompisar än sonen till min kompis och sporadisk kontakt med kusinerna. Snälla ni, kom med lite input. Just nu vet jag inte vart jag skulle kunna vända mig för att skapa fler återkommande kontakter men jag vill mest bara vet vad ni tänker om nuläget.