AP-snack & babbeltråd
Åh frustration!! Vår älskling närmar sig 4 år och det märkt!! Humöret har bara toppar och dalar och man får verkligen testa på hur det är att vara en tålmodig förälder
. ALLT ska diskuteras, meningen "jag ska göra det NU!!" är som ett evigt mantra här hemma och ja, nu fattar jag verkligen vad ni har skrivit om när ni har pratat om era 4-åringar. Puh! Dessutom har hon varit sjuk hela veckan (dock första gången i hennes liv som hon har legat sjuk så vi ska inte klaga!) vilket gör att det, återigen, bara är jag som duger. Pappa är inget värd och många av gångerna får han inte ens ett svar när han pratar med henne och om han får ett svar så låter det för det mesta "jag pratar med MAMMA!" Han blir förstås jätteledsen av att varken kunna få kontakt med henne eller kunna hjälpa till att avlasta mig. Han känner sig väldigt nere just nu ochdrt känns bara så tråkigt för oss alla. Hoppas det lägger sig när hon frisknar till och dom kan åka iväg och göra lite saker tillsammans. Det brukar funka bättre. Men just nu är det verkligen inte kul!
.