AP-snack & babbeltråd
Usch då, jag som tänkte precis tvärtom än Me like coffee. "Jag orkar inte mer, jag behöver sluta amma", inte att barnen skulle behöva det. Nåja, de har blivit glada och harmoniska ändå och uppenbarnligen hittat andra sätt att tanka närhet. Precis som barn är individer är väl vuxna det också.
Jobbar ju nu...kan bli lite ledsen när jag tänker på att jag borde gjort det tidigare. Jag är en bättre mamma nu ur synvinkeln att ajg vill vara med barnen, längtar efter dem och är mycket tålmodigare. Ändå bet jag ihop många månader men riktigt dåligt humör som gick ut över familjen. Så lost man kan bli och varför är det så svårt att lyssna på sin inre röst vem man är, inte vem man vill vara. Så lyssna på er själva mammor, i de flesta fall här är det nog tvärtom, ni vill vara hemma längre än omgivningen. Var det. Nu blir jag lite filosoferande här men så mycket man gör fast man inte vill eller som saknar betydelse. Jag orkar inte ha barnen som klossar på mig, varför inte bara acceptera det och inse jag är en lika bra mamma ändå. Om inte bättre.