• blackpuma

100 000 per knull

Det är väl det skådeståndet ligger på för ”offren”?
    Hur kan detta vara försvarbart?
    Vi har lagar som gör småflickor till sveriges bäst betalda horor under tiden männen får sina liv förstörda.

nt.se/nyheter/artikel.aspx

(Undrar när folk börjar inse att lagar som är till att skydda oss från oss själva inte fungerar och aldrig kommer göra det)

• Svar på tråden 100 000 per knull
  • trollbottom

Lagen är till för att skydda barnen. Även om ett barn tar initiativet till sex ska en vuxen säga nej. Det är den vuxne som är just vuxen och ska agera som en vuxen. Därför bär även de vuxna ansvaret.
    Vuxna kan dessutom lätt manipulera barn så att tvång inte förekommer men likt förbannat är det våldtäkt. Menar du TS att alla som blir våldtagna är horor? Hur kan du tycka att ett barn är en hora?

Att dagligen bli kallad för hora, slampa etc är vidrigt och förstör otroligt mycket. Det vare sig man har pengar eller inte. Pengar är inte allt här i världen.

En våldtagen kvinna/tjej/flicka är aldrig en hora

Vänd dig inte till ondskan, om du föredrar lycka framför olycka.
  • Mariohn

Kära vänner. En vuxen människa kan få ett barn att BE om sex genom ren och skär manipulation. En vuxen människa kan få ett barn att TRIVAS med sexet. Det kallas "grooming" och det är bla så pedofiler går tillväga. Det handlar långt ifrån alla gånger om våld och tvång utan om att få barnet att känna sig bekväm och acceptera det som händer. Hör och häpna...barnet kan tom njuta av sexuell beröring och det är FORTFARANDE ett övergrepp. 

• Smulan00
    trollbottom skrev 2010-08-25 18:43:54 följande:
    Lagen är till för att skydda barnen. Även om ett barn tar initiativet till sex ska en vuxen säga nej. Det är den vuxne som är just vuxen och ska agera som en vuxen. Därför bär även de vuxna ansvaret.
    Vuxna kan dessutom lätt manipulera barn så att tvång inte förekommer men likt förbannat är det våldtäkt. Menar du TS att alla som blir våldtagna är horor? Hur kan du tycka att ett barn är en hora?

Att dagligen bli kallad för hora, slampa etc är vidrigt och förstör otroligt mycket. Det vare sig man har pengar eller inte. Pengar är inte allt här i världen.

Skulle gissa at ts tycker att alla våldtagna som anmäler sin våldtäktsman är horor. Hur ska de annars kunna få skadestånd?

Ts, du anser att männen i artikeln är offer. På vilket sätt är de det?
    Upplever du mig som en bitch så är jag väl en bitch.
  • blackpuma
    Corpset skrev 2010-08-25 18:28:11 följande:
    Jag ser bara en massa äckliga och vidriga personer som vill ha sex med barn. Vad fan är det för fel på er? De flesta får mens när de är runt 13-14, och ni sitter och argumenterar för att folk som inte ens genomgått puberten ska bli lagligt byte?
    Dumförklara inte dig själv med att blanda i pedofili i det hela.
    Tråden handlar inte om barn utan om tonåringar som lever ut sin sexlust vare sig "vi" vill det eller inte, att bestraffa oskyldigt folk för det mest naturliga på planeten är absurd.
    fruis skrev 2010-08-25 18:31:25 följande:

Var någonstans läser du att hon har tagit initiativet? Det står ingenstans i den artikeln i alla fall. Det står att det inte förekom tvång men det är inte samma sak. Tror du själv att hon reste så långt bara för att hon var kåt?

Du tror inte att en 13-åring som blivit sexuellt utnyttjad och sedan fått skadestånd för det lätt skulle bli offer för ryktesspridning och mobbing i skolan? Jag tror inte att det skulle ta en vecka ens innan hennes skolkamrater skulle börja snacka skit om henne. Se bara på ditt eget resonemang. Du är vuxen och drar dig ändå inte för att tänka på tjejen som en lyxprostituerad som får skylla sig själv. Hur tror du då att högstadieelever skulle resonera?

i artikeln läser jag att flera för varandra okända människor har haft sex med denna tjejen, i mina ögon så sitter hon i mitten av spindelnätet och inte hennes sexpartners, såvida inte du tänker insinuera nått annat.
    Vad är det som är så osannolikt med det? Hon får kontakt med en potentiell ligg som är villig att betala hennes resa (tåg/buss går inte på nån vidare förmögenhet direkt) hon nappar.
    Personalen på hotellet blir enormt chockade över våldtäkten som aldrig har ägt rum.
    Bekräftas även om polisen själva att det inte rör sig om nån våldtäkt men "lagen" ser ut som den gör. (därav min ts)

Du tror inte att en tonåring som blir ofrivilligt stämplad som en våldtäktsoffer också utsätts för lagens baksidor?
    Som ryktesspridning mobbning, dock så är nog klumpsumman väldigt tröstande på det området.
    Jag stämplar heller inte henne som nån lyxhora, det sköter lagen galant på egen hand. om hon blir rikligt belönad för handlingar som hon själv på egen initiativ har begått så kan man inte tolka det på många andra sätt (därav min ts)
  • Mariohn

Läste precis alla TS inlägg och inser att jag har missförstått. Ber om ursäkt för mitt irrelevanta inlägg och är böjd att hålla med TS. 

• trollbottom
    Smulan00 skrev 2010-08-25 18:52:34 följande:
    Skulle gissa at ts tycker att alla våldtagna som anmäler sin våldtäktsman är horor. Hur ska de annars kunna få skadestånd?

För man anmäler för att få skadestånd *suck*

Men det är klart, alla vet ju att män inte kan tänka med huvudet utan bara med k*ken. Alla vet också att kvinnor finns bara till för männens njutnings skull och självklart ska alla med f*ttor oavsett ålder ställa upp för männens lustar. Skrikandes

Den kränkning som den som blir våldtagen blir utsatt för är obeskrivbar. Den som blir våldtagen har inte valt det på något vis och ett barn ska en vuxen aldrig ha sex med oavsett vem som ger inviten.
    Vänd dig inte till ondskan, om du föredrar lycka framför olycka.
  • Mariohn
    trollbottom skrev 2010-08-25 19:02:25 följande:
    För man anmäler för att få skadestånd *suck*

Men det är klart, alla vet ju att män inte kan tänka med huvudet utan bara med k*ken. Alla vet också att kvinnor finns bara till för männens njutnings skull och självklart ska alla med f*ttor oavsett ålder ställa upp för männens lustar. Skrikandes

Den kränkning som den som blir våldtagen blir utsatt för är obeskrivbar. Den som blir våldtagen har inte valt det på något vis och ett barn ska en vuxen aldrig ha sex med oavsett vem som ger inviten.
    Men nu handlar det inte om våldtäkt? Skippa påhoppen mot alla män och diskutera istället. 

En fjortonåring är inte fullt utvecklad i sitt konsekvenstänk och dessutom en jävligt känslostyrd varelse...MEN det är en artonårig kille också. Och vad du än säger så finns det faktiskt folk idag som utnyttjar det. Det är inte så jävla konstigt om en nittonårig kille har sex med en fjortonårig tjej som han är kär i och faktiskt tror att hon är 16. Jag har faktiskt aldrig varit med om att en kille jag dejtat bett om leg första gången vi skulle ha sex. Och jag såg ut som 13 tills jag var 20.  Har man hånglat i 3 månader och hamnar i ensamläge och det hettar till har jag svårt att föreställa mig den kille som finner sig och kräver leg.  
  • blackpuma
    trollbottom skrev 2010-08-25 18:43:54 följande:

Barn? Enligt vem? Föräldrarna som alltid kommer se sina "barn" för barn?
    Lagen som har satt en gräns så där mitt emellan vad som anses vara normalt för barn att sluta vara barn?
    Enligt dig som kanske anser att barn slutar vara barn på klockslaget när dom fyller 15?

Nej, dagens "barn" är långt ifrån "barn" kolla runt på nätet, den är FYLD med fjortisar som riktigt skriker efter ***
    Dom stackars "barnen" manipulerar hela sin omgivning inklusive sina föräldrar (och er)

Jag har inget emot prostituerade, anser att vi får alla göra vad vi vill med våra egna kroppar och sinnen, dock är det inte jag som stämplar henne som hora, det är lagen du försvarar som tvingar mannen att betala enorm summa pengar till denna tjejen för sexuella tjänster, slutsats?

Slutligen så står det klart och tydligt i artikeln att det inte handlar om en våldtäkt (citat från polisen)
    Smulan00 skrev 2010-08-25 18:52:34 följande:

Nej, jag tycker att såna domar är ett hån mot tjejer som blir verkligen utsatta för våldtäkter.

Han anklagas och kommer bli straffad för ett brott han inte har begått.
  • Mariohn

Dessutom är det faktiskt inget särskilt jättemärkligt eller stört med en artonåring som blir kär i en fjortonåring. 

• Smulan00
    Mariohn skrev 2010-08-25 19:06:19 följande:
    Men nu handlar det inte om våldtäkt? Skippa påhoppen mot alla män och diskutera istället. 

En fjortonåring är inte fullt utvecklad i sitt konsekvenstänk och dessutom en jävligt känslostyrd varelse...MEN det är en artonårig kille också. Och vad du än säger så finns det faktiskt folk idag som utnyttjar det. Det är inte så jävla konstigt om en nittonårig kille har sex med en fjortonårig tjej som han är kär i och faktiskt tror att hon är 16. Jag har faktiskt aldrig varit med om att en kille jag dejtat bett om leg första gången vi skulle ha sex. Och jag såg ut som 13 tills jag var 20.  Har man hånglat i 3 månader och hamnar i ensamläge och det hettar till har jag svårt att föreställa mig den kille som finner sig och kräver leg.  
    Enligt lagen så är det väl ändå våldtäkt även om flickan gett sitt samtycke men är under 15? Har jag fel så rätta mig mer än gärna.
    Upplever du mig som en bitch så är jag väl en bitch.
Svar på tråden 100 000 per knull