trollbottom skrev 2010-08-25 18:43:54 följande:
Lagen är till för att skydda barnen. Även om ett barn tar initiativet till sex ska en vuxen säga nej. Det är den vuxne som är just vuxen och ska agera som en vuxen. Därför bär även de vuxna ansvaret.
Vuxna kan dessutom lätt manipulera barn så att tvång inte förekommer men likt förbannat är det våldtäkt. Menar du TS att alla som blir våldtagna är horor? Hur kan du tycka att ett barn är en hora?
Att dagligen bli kallad för hora, slampa etc är vidrigt och förstör otroligt mycket. Det vare sig man har pengar eller inte. Pengar är inte allt här i världen.
En våldtagen kvinna/tjej/flicka är aldrig en hora
Barn? Enligt vem? Föräldrarna som alltid kommer se sina "barn" för barn?
Lagen som har satt en gräns så där
mitt emellan vad som anses vara normalt för barn att sluta vara barn?
Enligt dig som kanske anser att barn slutar vara barn på klockslaget när dom fyller 15?
Nej, dagens "barn" är långt ifrån "barn" kolla runt på nätet, den är FYLD med fjortisar som riktigt skriker efter ***
Dom stackars "barnen" manipulerar hela sin omgivning inklusive sina föräldrar (och er)
Jag har inget emot prostituerade, anser att vi får alla göra vad vi vill med våra egna kroppar och sinnen, dock är det inte jag som stämplar henne som hora, det är lagen du försvarar som tvingar mannen att betala enorm summa pengar till denna tjejen för sexuella tjänster, slutsats?
Slutligen så står det klart och tydligt i artikeln att det inte handlar om en våldtäkt (citat från polisen)
Smulan00 skrev 2010-08-25 18:52:34 följande:
Skulle gissa at ts tycker att alla våldtagna som anmäler sin våldtäktsman är horor. Hur ska de annars kunna få skadestånd?
Ts, du anser att männen i artikeln är offer. På vilket sätt är de det?
Nej, jag tycker att såna domar är ett hån mot tjejer som blir verkligen utsatta för våldtäkter.
Han anklagas och kommer bli straffad för ett brott han inte har begått.