• Azusephre

Flashback - nejtack!

Brukar vara inne på Flashback ibland och enbart läsa trådarna, har aldrig skrivit.
    Började läsa en tråd som en tjej hade skrivit - hon vägde 170 kg och hade världens bästa självförtroende. Det var inte trevliga saker som skrivdes i den tråden, har aldrig läst något så jäkla taskigt. Där kan vi snacka om internetmobbning. Dom önskade livet ur henne rent utsagt, det skrevs: "jävla fetto, banta", "ingen tycker du är snygg" "alla överviktiga luktar äckligt och har dålig andedräkt" "jag önskar att du inte bantar så du dör i förtid" etc. etc. Varför? Jag har ingen jävla aning. Jag tycker att det är bra att man kan ha så högt självförtroende trots att man väger så mycket.
    Jag försvarar inte övervikten, jag försvarade henne. Jag personligen tycker inte man skriver så (kan tillägga att det BARA var taskiga kommentarer, ingen skrev bra saker till henne). Man kan uttrycka sin avsky mot överviktiga personer på ett helt annat sätt.

Och det värsta är att dom som håller i sidan FÖRSVARAR mobbningen!! Den som fick en varning var jag för att jag försvarade TS! Ska det verkligen gå till så?
    Nej ... Flashback är ingenting för mig. Jag som tyckte att familjeliv kan vara lite rått ibland, men det är ingenting jämnfört med den skitsidan.

Tack för ordet.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-18 23:08
    www.flashback.org/t1327303

• Svar på tråden Flashback - nejtack!
  • end of days
    Ceka86 skrev 2010-10-20 00:10:28 följande:
    Ålder har jag inne, 24 år rättare sagt. Men nåt sån ställe tänker jag aldrig vara medlem i. Den saken är klar.
    och ingen lär sakna dig där
  • Ohmydear
    end of days skrev 2010-10-20 00:07:22 följande:
    ja usch .. USCH... tror du gör bäst i att bara läsa för du har inte åldern inne stt skapa ett konto där
    Det tar tre dagar att få ett konto godkänt där. Testade en gång, men sedan tänkte jag att de hade så sjuka regler att de kunde stoppa upp sina regler någon annanstans istället.
  • Ohmydear

Och sitt jäkla forum också för den delen.

• end of days
    Ohmydear skrev 2010-10-20 00:12:41 följande:
    Det tar tre dagar att få ett konto godkänt där. Testade en gång, men sedan tänkte jag att de hade så sjuka regler att de kunde stoppa upp sina regler någon annanstans istället.
    Sjuka regler ? nämn en "sjuk" regel, nu blev jag nyfiken
  • Ceka86
    end of days skrev 2010-10-20 00:12:38 följande:
    Va bra vill heller inte bli saknad av såna människor
  • Ohmydear
    end of days skrev 2010-10-20 00:12:38 följande:
    Du verkar höra hemma någon annanstans. Har du hamnat på villovägar?
  • end of days
    Ceka86 skrev 2010-10-20 00:14:05 följande:
    Va bra vill heller inte bli saknad av såna människor
    "såna människor"?
    du kanske borde läsa inlägg 453 i denna tråden och några som följer.
    men jag förstår dig faktiskt, inte lätt att beblanda sig med folk som ligger över en.
  • Ohmydear
    end of days skrev 2010-10-20 00:13:37 följande:
    Sjuka regler ? nämn en "sjuk" regel, nu blev jag nyfiken
    Ja, läser jag t ex i en tråd på flashback, och du skriver där, så kanske jag vill ge på tal direkt, genom att registrera mig direkt och sedan få säga min mening. Men nej, jag ska vänta tre dagar för att kunna få göra det. Fuck it, liksom. Då är det mer än forumet som kan gå och gräva ner sig.
  • Gasolina
    end of days skrev 2010-10-20 00:16:53 följande:
    "såna människor"?
    men jag förstår dig faktiskt, inte lätt att beblanda sig med folk som ligger över en.
  • Ceka86
    end of days skrev 2010-10-20 00:16:53 följande:
    "såna människor"?
    Enstaka fall hit och ditt som hittar svar där. Är det din bevis? Kom igen snälla rara du. Visst folk där är kanske intelligenta men i så fall man kanske ska använda den intelligenst på annat sätt och du föresten varför tar du åt dig detta jag skriver? Antaglingen så har jag hittat din akilles häl. Jag har också mycket lätt och umgås med folk som är intelligenta  och är det själv.

Jag orkar inte lägga ner min tid på dig längre. Du har rätt till dina åsikter och jag till mina.
Svar på tråden Flashback - nejtack!