• Renni

BF september 2011

Hejsan!

Är det någon mer än jag som väntar barn i september 2011?

Jag plussade idag, detta blir vårt andra barn.
    Men tredje graviditeten ( förra slutade i missfall)

Skulle vara roligt att följas åt igenom alla graviditetskrämpor & funderingar =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-12-27 12:53
    {#emotions_dlg.flower}BF LISTA SEPTEMBER{#emotions_dlg.flower}

1 sep Cornellia (första barnet)
    3 sep Rozensliv (andra barnet)
    6 Sep Renni (andra barnet)
    6 sep Givinglife (andra barnet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-10 14:14
    Länk till BF- Listan i en egen tråd!

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m56555018.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:45
    Här kommer en tråd för alla våra bebisar som kommit till världen!

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 09:46
    Bebistråden! (länken ovan fungerade ej)

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-september-2011-68/forum/m60428932.html
  • Svar på tråden BF september 2011
  • dna rna

Här en till som precis plussat. Är i chock tillstånd just nu...
    Mitt första barn är snart 16 månader, nya bebben är beräknad till 7:e september!

• Jokkan
    BonBon skrev 2010-12-30 18:26:59 följande:
    Jokkan, jag väntar också barn den 5 sep, va kul!!!

När fick du veta att du var gravid? 
    Jadu, började ana för en vecka sen men fick det bekräftat igår! =) Gav inte nog mkt utslag på test tidigare.

Själv då? =D 
  • Flisan79
    givinglife skrev 2010-12-30 18:51:36 följande:
    Nån mer än jag som är lite hispig o springer på toa titt som tätt för att se att den där mensen inte dyker upp iaf?
    Japp, samma här.
  • Sunshine 79

Hejsan

Vad roligt för Er!

Själv plussade vi också nyligen efter andra ivf-försöket helt överlyckliga, men nervösa.

Jag känner igen känslan "shit" bara inte mensen kommit nu, man tycks hela tiden ha någon form av menssmärta eller är det som man framkallar själv. Jättenervös men överlycklig :) 

• Flisan79
    Sunshine 79 skrev 2010-12-30 19:13:36 följande:
    Hejsan

Vad roligt för Er!

Själv plussade vi också nyligen efter andra ivf-försöket helt överlyckliga, men nervösa.

Jag känner igen känslan "shit" bara inte mensen kommit nu, man tycks hela tiden ha någon form av menssmärta eller är det som man framkallar själv. Jättenervös men överlycklig :) 
    Smärtan beror troligen på att livmodern växer och den känslan påminner mycket om mensvärk. Alltså inte inbillning
  • Ellebellebi2010

Hej alla!
    Jag plussade också idag , 1:a barnet, har dock fått ett mf för ca 3 år sedan. Bf är, självuträknat, 4 september 2011.. ♥

• Ellebellebi2010
    givinglife skrev 2010-12-30 18:51:36 följande:
    Nån mer än jag som är lite hispig o springer på toa titt som tätt för att se att den där mensen inte dyker upp iaf?
    Absolut jag med! 
  • Nonkan82

Någon som haft lite bruna flytningar vid bim efter att ha testat positivt? Känns lite oroväckande med tanke på att jag inte kännt mig så kissnödig idag som jag gjort senaste veckan... Kanske mf på g...

• betula

Oj vad långt ni hunnit i denna tråden redan! Plussade 28/12 och väntar första barnet 2/9 tydligen ;)

Känner mig inte direkt gravid, men kissar oftare än vanligt, hungrigare, tröttare & har vissa "magsmärtor". Livrädd för missfall (fick ett 99), men hoppas innerligt att det skall gå vägen!

Glädje och rosafluff känns världen som just nu, även om oron för missfall växer starkare o starkare.

• Cat
    Flisan79 skrev 2010-12-30 19:17:45 följande:
    Smärtan beror troligen på att livmodern växer och den känslan påminner mycket om mensvärk. Alltså inte inbillning
    Barnmorskan jag pratade med idag sa att det förmodligen hade med att livmodern "rätar ut sig". Jag vet inte om den har börjat växa redan, så att det känns, men den ändrar tydligen form och läge. Kan lova att det känns hos mig, nätterna är bedrövliga!
Svar på tråden BF september 2011