• Modgun

Gåstol.

Personligen så röstar jag nej.
    Förstår inte varför man har en gåstol. Men det är jag det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-04 23:28
    Håll en god ton i tråden, känner någon för att ge syrliga kommentarer eller dylikt, så kan ni väl vara så snälla att ta det via pm isåfall?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-05 00:30
    Nu ska jag logga ut. Återkommer till diskussionen imorgon, då den för en gång skull är ganska sansad, vilket är vanligt på fl.
    God natt med er och sov gott.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Gåstol.
  • Modgun
    Mirva skrev 2011-02-05 14:28:45 följande:
    Självklart är jag läskunnig, men du förstod uppenbarligen inte vad jag skrev. Vad är det DU vill ha ut av detta är väl frågan. Det var du som opponerade dig från första början. Återigen, de allra flesta som röstar nej tycker att en gåstol är dålig så att beskrivningen av tråden som bra eller dåligt med gåstol överensstämmer relativt bra med TS.
    JA det gjorde jag, och det pga av ett fel som jag ville påpeka.
    Det gör det ju inte. Eftersom det efterfrågas bara om de använder den eller inte. DET står klart och tydligt i ts. Vill folk tjata om för eller emot så int emig emot. MEN det står INGET om det i ts.
  • Mirva
    Modgun skrev 2011-02-05 19:40:14 följande:
    JA det gjorde jag, och det pga av ett fel som jag ville påpeka.
    Det gör det ju inte. Eftersom det efterfrågas bara om de använder den eller inte. DET står klart och tydligt i ts. Vill folk tjata om för eller emot så int emig emot. MEN det står INGET om det i ts.
    Modgun skrev 2011-02-04 21:44:58 följande:

Håll en god ton i tråden, känner någon för att ge syrliga kommentarer eller dylikt, så kan ni väl vara så snälla att ta det via pm isåfall?

Nu ska jag logga ut. Återkommer till diskussionen imorgon, då den för en gång skull är ganska sansad, vilket är vanligt på fl.
    Va? Det står absolut ingenting i TS om man använder den eller inte. Du får nog ta och läsa din egen ts ordentligt. Du själv skulle lika gärna kunnat ha röstat ja eftersom du inte har något emot att andra använder den. Eller du kunde ha röstat annat. Eller alla tre om man kunde tagit alla tre alternativen.
  • MammaMajs

Totalt onödigt, orsakar många fall och klämolyckor och barnen lär sig att gå på tå.

• Modgun
    Mirva skrev 2011-02-05 19:51:15 följande:
    Modgun skrev 2011-02-04 21:44:58 följande:

Va? Det står absolut ingenting i TS om man använder den eller inte. Du får nog ta och läsa din egen ts ordentligt. Du själv skulle lika gärna kunnat ha röstat ja eftersom du inte har något emot att andra använder den. Eller du kunde ha röstat annat. Eller alla tre om man kunde tagit alla tre alternativen.
    Tycker att det är ganska klart, ,em alla är väl inte så klartänkta antar jag och att de vill läsa in mer än vad som står.
    VARFÖR skulle jag ha röstat ja? Jag har ingen gåstol och jag tycker att den är onödig, därför röstade jag nej.

Men fine, vill du fortsätta denna diskussionen så gör det, och det utan mig. Jag behöver inte försvara min ts öht. VILL folk diskutera för eller emot så får dom göra det. Men fortfarande så står det inget om det i ts..
    Finns pm om du vill något mer.
  • goatess82
    MammaMajs skrev 2011-02-05 19:53:34 följande:
    Totalt onödigt, orsakar många fall och klämolyckor och barnen lär sig att gå på tå.
    Måste säga att det har inte med stolen och göra, sonen går på tå och han använde ingen gåstol!!
  • Mirva
    Själv röstar jag Nej till att själv använda en gåstol till mina barn för att mina barn har kul ändå.
    Sedan röstar jag Ja
    för att jag har inget emot att andra barn knallar omkring i gåstol någon gång då och då om de tycker det är kul.
    Röstar dessutom Annat då jag tycker att gåstolarna är så fruktansvärt fantasilösa och undrar hur någon vill betala en enda krona för dessa åbäken.
  • nea82

Nej.. Jag har aldrig haft en tanke på att det skulle behövas.

• MammaMajs
    goatess82 skrev 2011-02-05 19:57:25 följande:
    Måste säga att det har inte med stolen och göra, sonen går på tå och han använde ingen gåstol!!
    Nej kanske inte ditt barns, men tågång är mer regel än undantag hos barn som vaktas av gåstol.
  • nea82

MEN.. Jag har inga problem med att andra valt att ha en.

• Modgun
    Mirva skrev 2011-02-05 19:58:55 följande:
    Själv röstar jag Nej till att själv använda en gåstol till mina barn för att mina barn har kul ändå.
    Sedan röstar jag Ja för att jag har inget emot att andra barn knallar omkring i gåstol någon gång då och då om de tycker det är kul.
    Röstar dessutom Annat då jag tycker att gåstolarna är så fruktansvärt fantasilösa och undrar hur någon vill betala en enda krona för dessa åbäken.
    Ställer en sista fråga till dig. MÅSTE man vara emot något enbart för att man tycker att det är onödigt? På dig verkar det ju onekligen så.
Svar på tråden Gåstol.