sjövildabarn skrev 2011-02-28 14:29:05 följande:
ja antar att jag inte e ensam om blödningar då.
förra graviditeten blödde jag i 7 månader till och från och denna har inte varit bättre.
håller trummarna för alla.
Fy fan säger jag bara!
Blondie82 skrev 2011-02-28 14:32:22 följande:
Fy vad läskigt, skrämmande och jobbigt!! Hoppas verkligen inte det är någon fara :(
Fru R skrev 2011-02-28 13:14:41 följande:
Huga, va du skrämms!! Bra att allt är bra och att du fick se den lill*! Hör att du fick hjälp fort där ja... *ironi* Fy fasen för att få vänta så länge! Det är inte snällt när man mår dåligt och vare sig vet in eller ut.
Blondie: Jo, men oroar sig på ett helt annat sätt än vad jag trodde va möjligt faktiskt. E inte heller den oroande typen annars och jag tyckte att man kan inte ha sån otur att få två mf på rad. Eller klart man kan, men bör inte...
I vilken vecka fick du mf? Man slappnade av kort där när de första 13 veckorna var över men efter någon dag så insåg jag att faran inte är över ändå. Läste någon tråd här och en tjej som läckte fostervatten och blev ännu mer hysterisk haha men jag försöker att inte oroa mig för mycket i onödan och jag har slutat att googla runt om olika symptomer för det gör det bara värre!
Mitt mf var tidigt, v7 bara så det var väldigt skönt att komma förbi den veckan just! Haha, har också hamnat på grav. komplikationer sidan ett par gånger och det är inte något vidare bra för psyket! Började berätta för min man för ett par kvällar sedan vad jag läste - han tog ifrån mig datorn!

Håller med honom att det är onödigt för det är ju väldigt få som det händer, men ändå. Ibland är faktiskt för mycket information inte bra.