Göteborgare med BF augusti 2011
Tjejer, ha så roligt ikväll på yogan! Ska ta mig en surfomgång på nätet efter vattengympa för gravida tror jag! Något måste jag ju göra.
Läkare imorgon eftermiddag. Får se vad h*n säger.
Tjejer, ha så roligt ikväll på yogan! Ska ta mig en surfomgång på nätet efter vattengympa för gravida tror jag! Något måste jag ju göra.
Läkare imorgon eftermiddag. Får se vad h*n säger.

Kändes skönt att höra efter en lång dags oro!
men nu gäller det ju det viktigaste här i livet så då kommer jag snällt sitta i min soffa, allt för att den lill* skall må bra!!Just det ja... Själv har jag nu varit hos läkaren. Blev sjukskriven 25% för foglossningen. Ganska skönt även om jag inte gillar det alls! Men jag har fått inse att om jag ska funka och hemmet ska funka, så är detta nödvändigt, tyvärr. Sedan har jag också moderkaka i framvägg. Ställer mig snällt i ledet!
Däremot så ligger den väldigt lågt. Vi snackar alltså mm från den tilltänkta öppningen. Så för min del kommer det att bli en del kontroller framöver för att se om den kommer att flytta sig uppåt i samband med att livmodern växer, eller om det blir tal om kejsarsnitt. Jaja, jag får i alla fall träffa bebisen ett par gånger till innan bf. Inte fy skam det!
Slut för mig! ![]()
Hoppas att ni alla mår bra...
Tänkte se om ni kanske kunde hjälpa mig att komma på någon bra 1 års present.
Sambons brorsdotter fyller 1 år och vi ska nu på kalas inom kort och jag har absolut ingen aning om vad jag ska köpa. Några förslag?
Blondie: ang vikten så hade jag nog inte tänkt på det något vidare. Inte för bebisens skull i alla fall. Den är en liten parasit
och tar det den behöver. Du får sedan det som blir över. Kan nästan lova dig att det kommer fler kilon inom kort.
Ang fika så är jag lite osäker på hur veckan ser ut, får återkomma när ni bestämt tid och dag.
Oh shit vad ni skriver när man är borta en förmiddag. Får läsa tillbaka allt och återkomma med inlägg. Har nu i alla fall varit på RUL. Allt såg bra ut. Puh!