Göteborgare med BF augusti 2011
FIKA SÖNDAG 27/3 KL 13 (?)TantKerstin
lillahumla84
Fru R
Nicholasmamma, Devotion och Blondie: lycka till idag!!
Tant Kerstin: nej, det fick räcka med lite glass. Var ändå svårt att äta upp allt, det var nog första gången i mitt liv som det hänt och ändå tog jag inte mycket!
Helt chockad, och mannen med.
Underbar rul och underbara bebis 

Man kan inte annat än att sväva runt påp små rosa moln och jag tittar konstant på bilden i min mobil och sitter med tårar i ögonen hela tiden
. Allt såg jättebra ut och hon såg alla organ och kroppsdelar som mätte helt normala mått! Vet inte om hon såg könet eller inte men hon sa i alla fall ingenting. Vi ville ju inte veta heller så jag frågade aldrig. Men hon var jättebra och berättade precis allt hon såg och pekade på på skärmen så vi förstod allt.
I början var den lite blyg och låg med ryggen till men sen i slutet fick vi se framifrån och i profil! Fick med oss en liten bild hem och givetvis skall ni också få se!
Fick 18 + 6 vilket ger oss BF den 17 aug precis som vid vul så vi fick ligga kvar på samma dag
känns skönt att inte bli flyttad något och nu känns det som att det inte kan bli augusti fort nog 
Men inte förrän kl 16, så jag får vänta i några timmar till. Så vi är alltså fyra idag. Det blir mycket skvaller här under dagen 
JenJen: skönt att han mår bättre! Fy fasen, ryser bara jag tänker på det! Och att du känner sparkar också! Gött! Det är väldigt skönt att göra tycker jag för då får man ytterligare en bekräftelse på att det faktiskt är något där inne och inte bara att man har ätit för mycket.
Oh, Caribien, vita långa härliga stränder..... *Avis*
Greta: Lycka till nu och njut!

Capa: håller tummarna redan nu. Blir i och för sig svårt att jobba ordentligt då, men det är det värt!
Själv är jag jättetrött idag, sovit dåligt och ryckigt. Skönt att man blir lite gladare och piggare av vädret! *sjunger* "Kom igen våren, kom igen"
Liisaa: tråkigt med sjukskrivning, men som du säger, bättre sjukskriven nu än få men för livet. Ska själv också träffa läkare ang deltidssjukskrivning för fogar, men de bara flyttar fram min tid hela tiden. Två veckor kvar nu och den var bokad till igår... Vet inte om jag orkar, inte för att jag har något val.
NicholasMamma: oj, så länge som till v 26?? Hade jag bestämt mig för att ta reda på kön så hade jag nog inte ha tålamodet att vänta så länge.
Har vi sagt något om plats att träffas på sönda? *kliar mig i huvudet och kollar febrilt bakåt i tråden*