Capa skrev 2011-03-08 09:06:40 följande:
Åååh, ännu ett beklagande.... ställde mig på vågen. Har gått upp nåt fruktansvärt.... 3 kg kvar tills vikten jag vägde som MEST när jag väntade Leonora, herrejisses var ska detta sluta!! Vräker i mig mat nu ju när jag kan äta, kanske dags att tänka sig för.....

Hur mycket har du gått upp då? (behöver inte svara) Jag menar mest att du kanske inte gick upp så mycket med L. Själv är jag chockad för jag har bara gått upp 3 kilo och jag käkar som en tok!
Barca ska bli helt underbart! Vill bara bli riktigt frisk innan vi åker, men jag får väl nöja mig med feberfri.
sjövildabarn skrev 2011-03-08 09:53:12 följande:
tips var jag kan hitta billiga klänningar till en glitter och fin fest klänning. det är temat alltså.
typ gala med glitter
En gravid klänning?? Ska kolla lite, har tråkigt hemma i soffan.
TantKerstin skrev 2011-03-08 11:33:56 följande:
sjövildabarn: När det gäller LCHF så är jag ju inte världens största fan faktiskt, jag tror mer på att äta en varierad kost enligt tallriksmodellen. Varför skulle LCHF vara bra just när man är gravid?
Någor jag iaf vet att man INTE ska äta LCHF kost då man går på tex Waran och liknande.
Capa: Usch, jag håller med, har redan gått upp alldeles för mycket
Men det är inte mycket vätska du samlat på dig då?
Fru R: Åhhh, jäses vad skönt! Ska ni bara ha semester eller göra nåt speciellt?
Läkarbesöket gick bra, bebisen hade växt helt otroligt mycket och moderkakan har återigen lagt sig i framvägg och annars så såg allt bra ut 
Måste bara fråga om det finns någon Åsa här inne? Misstänker att det gör det efter ett litet samtal jag hade med min syster 
Va bar att allt såg bra ut och att moderkakan ligger rätt. Själv börjar jag bli nojig över att min feber kan skada bebisen, även om jag vet att den inte gör det, men just att febern är pga en infektion som kan skada bebisen.
SKulle ha lämnat urin imorse, men jag ska kolla med min bm senare om jag kan komma imorogn istället.
Ang LCHF så är jag inget vidare fan. Vet inte varför riktigt, vet några som gått ner bra i vikt med hjälp av den, men jag gillar bröd!

Och grönsaker...