Inlägg från: Devotion |Visa alla inlägg
  • Devotion

Göteborgare med BF augusti 2011

Capa: ok! Ja jag har ju inte varit där på ett tag... Hur är det i sävedalen då? Där finns ju också ett ställe som har kinamat mm!

Blondie: jag känner bebben mycket och ofta nu.. Vet inte exakt vad den gör där inne men det känns ju att den har mer kraft än tidigare.

• Devotion

Lawendel: för mig hjälper promenader etc också!! Så länge jag håller igång lite grann hela tiden är det ok men om jag sitter still mycket några dagar och sen rör mig får jag ONT!! Men det är säkert jätteolika... Hoppas att du hittar ngt som hjälper för dig!!

• Devotion

Jenjen: vad kul att han klarade uppkörningen!! jag vill också ta igen yoga på tisdag! Vilken tid tänkte du gå?!

• Devotion

Blondie: Vad skönt med läkartiderna!!! hoppas att sd blir bättre efter tjejfilmer o godis!!

Min ersättare på jobbet började idag! Såå skönt! När jag började var det tre månaders glapp så det känns verkligen bra att ha någon att lämna över till nu! Men man blir trött av att lära ut också,., ska bara hem och fixa lite tacos o slänga mig framför tvn nu... Mmm...

• Devotion

Blondie: vad gulligt!!! Min sambo sa att han hade tänkt på det härom dagen att nästa år ska han (för bebbens räkning) köpa presenter till mig! Sen blev han alldeles till sig när han kom på att fars dag kommer innan nästa mors dag så att han får presenter först!

Idag har vi beställt/lagt undan ett Troll skötbord och en baby Björn-sele! Köpte även en amningskudde och ett överkast/filt till bebben. Förutom barnvagnen som vi beställde för några veckor sedan är detta det första vi har köpt!!

Jenjen: ang. babyskydd så beställde vi ett från teutonia som man kan sätta fast på vagnen (teutonia spirit S3).

• Devotion

Capa: vad skönt att allt var bra!! busunge!!

Jag var ju också inne på östra för några veckor sen eftersom det var så lugnt i magen och ingenting hjälpte (ljud, rörelser, kallt vatten, socker, sitta still). Min bebbe vaknade och rörde sig så hela magen hoppade när de skulle lyssna på hjärtljuden.. "det är ju full fart hör inne" var hennes första kommentar... Vad dum man känner sig då! Men såå skönt att kolla upp när man är orolig!!!

Jenjen: det blir tyvärr ingen yoga för mig idag! Ska passa på att klippa lite gräs etc hemma istället! Vi ska vara borta i helgen så det är lite att pyssla med innan. Tyvärr blir det ingen fika för mig på torsdag heller..

• Devotion

Usch och fy vilka krämpor ni har.. :(

Själv är jag hemma efter en aktiv men härlig helg vid kusten. Arbetsveckorna går fort och nu är det bara 3 v kvar på jobbet!

Jag mår bra så jag ska inte klaga men man blir rätt trött av jobb och allt annat som ska fixas! Det ska bli riktigt skönt att få vara lite ledig snart!

Liten i magen är superaktiv och sparkar så att det nästan gör ont ibland! Är det så för er också?

Hoppas att krämpor och andra bekymmer löser sig för alla så att ni kan njuta lite mer!!!

Kram på er!

• Devotion

Myran: fy vilken chock men skönt att allt var bra med lillen! Tråkigt att behöva vara sängliggande, men hur känner du dig i övrigt?! Inga sammandragningar/ värkar?!

Lillahumlan: jag fick också ett sådant brev från östra och jag ska ju också ta cellprov igen så det måste vara det! Men jag blev precis lika fundersam! Det är ju inte ens samma ställe som sist... Vi får påpeka det båda två så kanske de blir tydligare! När ska du dit?!

Blondie: vad skönt att det går åt rätt håll!

Nu ska jag hem och fira fredag! Ska bli såå skönt! Har fått ont i halsen också :/ det är nog sambon som har smittat mig! Han har varit krasslig hela veckan!

Ha en skön helg alla!!

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011