Göteborgare med BF augusti 2011
Tar gärna tips på viner!
Nu blev jag sugen på de ölen som står i kylen och bara väntar på att jag ska komma hem!
Tar gärna tips på viner!
Nu blev jag sugen på de ölen som står i kylen och bara väntar på att jag ska komma hem!
jenjen: va roligt att de gillade lägenheten! Håller tummarna att de kan ta den så ni slipper dubbla hyror.
myrangbg: men fy för dessa blödningar! Skönt ändå att du fick träffa läkare även om de inte kunde se varifrån blodet kom. Visst var det efter cell-provet?!? Läste det nyss, men hjärnan kan tydligen inte komma ihåg ens den minsta detaljen....
Förtränger att jag har läst något om det vin och ost tokiga land i söder.
Välkomna alla nya förresten!
Ang vagn så ni som tittar på tre-hjulingar, testa en extra gång att åka uppför och nerför en höjd. (typ trotoar-kant) En i min mamma grupp köpte en tre-hjuling och var tvungen att köpa en andra vagn efter ett tag för hon blev helt tokig på att hon var tvungen att gå baklänges uppför trotoaren. Bara ett litet tips.
Själv är jag hemma med Alicia som har haft 40 graders feber, lägre idag så det går åt rätt håll. Men oj vad man blir trött när hon är så dålig!
Har vi sagt någon dag för fika? Vet att jag ska på bio med min syster i nästa vecka. Tisdag tror jag...
hoppar bara in och säger hej och att jag inte glömt av er.
Alicias feber har gått ner, men hon vill inte äta och säger att hon har ont i magen. Nu försöker vi med allt och inget verkar funka. Har med andra ord en trött, grinig och påfresteande liten tjej här hemma.
Ska läsa tillbaka allt i helgen om jag hinner!
Kram till alla
Låter som om jag gjorde rätt i att inte kuta iväg till mässan mitt i allt här hemma. Synd för er alla som var där och inte tyckte att det inte levde upp till förväntningarna.
Capa: Tack, hon mår bättre, men vill fortfarande inte riktigt äta en rikgit middag. Lätta och fluffiga saker, och just nu får hon hållas.
Myrangbg: 50-56 räcker väl till ca 2 månaders ålder, men har man "otur" så föds bebisen lite större, så då räcker det inte lika länge. Jag tror att jag bara har 5-6 boddysar i 50-56, resten är större. Sedan är det en fördel om man inte får en kräkbebis. Ett bra tips är verkligen Ullared.
Greta: Snygg tax!
SItter och kikar runt lite på nätet efter bebissaker och har nu fastnat i skötväskedjungeln... TYcker att många väskor känns opraktiska för att vara en skötväska och sen alldeles för dyra (!) så min fråga är vad ni har/ ska köpa för väska? Behöver lite tips 
Myran: skönt att blödningarna har gett med sig! Inget kul att behöva tänka på det hela tiden.
Blondie: Nej, det är så låga strålningsdoser att det inte är skadligt. Många gör ju uppföljnings ul varje månad och utomlands görs det ofta flera under en normal graviditet.
Är det för att det är vardag eller för att jag faktiskt hinner sitta här inne lite som det är så lugnt!?!?
Nu har jag i alla fall bokat en tid för vaxning av benen. Jajks va ont det kommer göra, men skönt att slippa se (eller inte se) de lurviga längre!!
Imorgon ska jag boka klipptid och sedan återstår det en manikyr. Va piffig jag kommer att bli. ![]()