Devotion: Vi kommer inte heller att göra ett ul bara för att se bebisen, utan jag har en lågt sittande moderkaka och de vill kolla så den inte ligger i vägen, men jag tror ändå inte att det är farligt för bebisen för då hade man vare sig gjort det på andra håll i landet och så hade de reglerat det mera.
Blondie82 skrev 2011-04-19 11:27:30 följande:
Det är så jag känner också. Självklart vill man se bebisen "för skoj skull" också men anledningen till att vi funderat på det är för att se att den utvecklas som den skall.
Har nu varit hos doktorn. Fortfarande infektion men han trodde sammandragningarna beror mycket på en busig bebis ;) det är nog därför de kommer mest på kvällarna när bebis är vaken. Min lilla busunge!! Och en känslig livmoder då som drar ihop sig för den minsta lilla. Som tur är så är tappen helt stängd och han sa att med täta kontroller skall vi se till att den stannar så!
Lilla bus!! Men va bra att de kunde konstatera att det är bebisen som orsakar sammandragningarna och inte att din tapp har mognat! Bra nyhet ser jag det som.
Själv har jag haft en nu upplevelse idag. Att kräkas på ett möte! Eller jag hann faktiskt ta papperskorgen och gå ut, men en ny upplevelse i vilket fall som helst! Behöver jag säga att jag är hemma och ligger ner.
Nej, men jag känner mig bättre, men herregud så svag jag känner mig. Har svårt att stå upp och göra något alls. Det jobbiga är att jag har ett möte imorgon som jag inte kan ställa in... Hur kul kommer det att vara?! Får känna efter hur jag mår och i värsta fall bara gå på det mötet.