Göteborgare med BF augusti 2011
Jag fikar gärna nästa vecka!
Jag fikar gärna nästa vecka!
Inda: vad skönt att vätskan börjar försvinna!!
Jenjen: jag tänkte också att det kunde vara en nerv som låg i kläm... Nu när du säger det så har samma ben domnat ett par gånger de senaste veckorna.. Vad jobbigt med höfterna.. Jag vet inte vad som kan hjälpa... :(
Blondie: vad skönt att ni fick sova! Ni behövde nog det allihop så oroa dig inte för maten! Han lär ju ta igen det! Och så länge han är nöjd och glad kan det ju inte vara någon fara!!!
han var säkert också jättetrött!!
Jag kan fika alla dagar utom tisdag... Vi ska sälja min pappas bil då. Det var enda dan köparen kunde komma och jag har lovat att vara med! Vet inte vilken tid det blir ännu men någon gång på dagen... Hur ser det ut på onsdag för er andra?!
Oj vilka sammandragningar jag har haft i natt!! Det har ju inte gjort ont direkt så några förvärkar är det väl inte?! Men det känns som om magen krampar... Är det så ni känner sammandragningar också?
L86: spännande med slemmisen!!
hoppas hoppas att det är dags snart! Det är så spännande det här!!
Jag är gärna med och fikar (vill någon sätta upp mig?) och jag kan tidigare än 13 ifall tiden blir ändrad!
Liisaan: håller tummarna för att bebben kommer snart! :)
Igår träffade vi en liten kille som hette Milton precis som vi vill att vår skatt ska heta om det blir en pojk! Det fick en att längta ännu mer... 10 dagar kvar till BF men liten är sååå välkommen ut nu!
Capa: jisses vad spännande att det är på gång!!! Förstår att du blev orolig med blödningen men verkligen skönt att bebis mår bra!!! Snart snart är Han här!!!
Capa: jisses vad spännande att det är på gång!!! Förstår att du blev orolig med blödningen men verkligen skönt att bebis mår bra!!! Snart snart är Han här!!!
Tycker som ni andra att det är skönt att ha er att "prata av sig med".
Jenjen: jag förstår vad du menar med att det är svårt att hitta en position som är bekväm. Det bästa är väl att variera sig kanske?! För oavsett om man ligger, sitter, står eller går så blir det jobbigt efter ett tag...
Lawendel: jag önskar att jag hade ro i kroppen att sätta mig framför tvn men jag kan bara sitta en kort stund innan jag får myrkryp i benen.
I övrigt försöker jag greja med sånt som man kanske inte hinner i vanliga fall - städa skåp, garderober osv. Men man orkar ju inte lika mycket heller... Idag ska jag försöka ge mig på att tvätta o städa bilen lite. Får se hur det går!
I övrigt håller jag med om att det är långsamt nu på slutet. Om man hade vetat att det var 4 v kvar så hade man säkert tänkt annorlunda men nu vet man ju att bebben kan komma när som helst och då blir man (jag) mer otålig!
Jag trodde också att det låg en condeco precis utanför kompassen men det var längesen jag var där i krokarna så den kanske har stängt?!
Myran: jag vet också var det är!!!
Blondie: härligt med blodtrycket!!! Äntligen!!
Inda: jag är jättetrött på morgonen (har precis plockat undan efter frukosten) men sen blir jag rastlös! Malin är ett fint namn! Det har vi också pratat om!!
Kerstin: Här är numret till Förlossningskoordinatorn 031-343 12 50
Hej tjejer!
Hur går det för er?! Jag är också extra nyfiken på Capa och L86!!!
Här är det segt idag... Är såå trött fast jag sovit lääänge inatt.. Drömde att bebis föddes här hemma i sängen!
inget att sträva efter kanske men det gick väldigt snabbt och smärtfritt! Sa bara "plupp" så hade jag en bebis i famnen! Och sambon hade inte ens vaknat! Haha! Och när jag skulle väcka honom (i drömmen alltså) så låg han bara och muttrade och ville inte alls vakna! Haha! Knäppa saker man kan drömma!!
Längtar massor efter liten... 8 dgr till BF!!!
Hehe! Ja i så fall lär vi boka om morgondagens fika!!