Göteborgare med BF augusti 2011
GRATTIS nerdgirl! :) Vad härligt att han är ute! 
GRATTIS nerdgirl! :) Vad härligt att han är ute! 
Ja kom igen nu bebisarna! Jag börjar känna mig grymt osmidig.... Puh!!!
Massa grattis Liisan!!!
Jag tycker också att det är jenjens tur nu!!
Det är lite snopet när folk går före i turordningen
vi har ett par i bekantskapskretsen som fick sin lille kille i natt och de skulle inte haft förrän drygt två veckor efter oss!
På något sätt hade man ju föreställt sig att vår skulle komma först men man vet aldrig med de små luringarna!!
Håller med om att ni som haft känningar så länge får gå före!
Men jag hoppas att det blir vår tur snart också!! Jag är gärna med på en bb-träff!!
snälla bebben, kom igen nu!!
Blondie: grattis i förskott!
Jenjen: har du sammandragningar som gör ont nu?! I så fall låter det ju lovande!
jag kan känna någon sammandragning som gör liiite ont på kvällen men de går ju över sen...
Det jobbigaste med att vänta är att man inte vet om det är en dag eller två veckor kvar... Om man hade vetat att det skulle dröja så hade man ju kunnat ställa in sig på det!
Kerstin: intressant med nattligt besök i trädgården... :S
Capa: kom igen nu! Du förtjänar verkligen att vara näst på tur!!!
Hade ni sagt någon tid för fika? Jag kan om det är lite senare på em. 16-tiden!
Att boka upp saker kanske är ett bra sätt att få bebisen att komma?!
Jenjen: åh vad spännande!
det låter ju verkligen som om det är på G!!! Kanske blir det fika på Mölndal imorgon istället?!
hoppas!!! Var det för att du skulle få vila som hon tyckte att du skulle ta panodil?! Känner du själv att du behöver ta dem eller är det ok ändå? Lycka till nu!!!!
Ta dem inte om du inte vill !!!
Såå spännande det här! Nu blir det svårt att somna om här borta!!
Heja Jenjen! Snart är hon hos er!! Om det inte redan är klart!!!
det är så spännande det här!!
Cissi: grattis till viktuppgången!
stora killen nu!!! Hoppas att dropparna hjälper!
Själv har jag hälsat på och ätit lunch på jobbet idag! Det var kul men åh så skönt att få komma hem och vila nu!
En hel arbetsdag med allt vad det innebär hade jag INTE orkat med just nu! Lunchen räckte gott och väl!
Hej tjejer!
Här har det också varit en lång go sovmorgon idag!
Blondie: GRATTIS på födelsedagen!!!
Jenjen: vad jobbigt att det inte kom igång igår! Jag som var så säker på att du låg o godare med lillan nu... :-/ men nu går det säkert snabbt. En vän till oss hade det ungefär så (värkar utan att öppna sig) och när de väl satte igång sen så gick det snabbt! Så snaart!
Capa: kom igen nu så att det blir vår tur sen!!
Du har ju fått förtur!
Ang. fika så hoppar jag den idag! Jag ska eventuellt till stan senare i em/kväll och jag orkar inte åka fram o tillbaka flera gånger! Men hoppas att ni får trevligt och ta en bulle för mig också!