Januaribebis 2012
En del har skrivit vad de jobbar med:
Jag hakar på, jag driver ett bageri, cafe och butik ihop med min syster. Jag har mest haft hand om bageriet och menyer inköp, bröllop, middagar et.c.
Men nu isommar har jag bara varit i bageriet några dagar i veckan då det är så tungt, det går ganska bra men kommer inte fungera länge till. Planerar att söka gp till början av november, men jag vet inte om det går. jobbet är ju väldigt tungt och stressigt, men jag tror de är hårdare om man äger företaget, man kan ju göra "allt". Jag har dock inte hand om admin och kan inte det särskillt bra fullt ut, då vi har AB hoppas jag de ser mej som anställd istället..
Vi ska sälja bolaget och hoppas att sälja senast årsskiftet..
Ska bli skönt att kunna släppa det när man är hemma sen, det hade jag inte kunnat annars..
Ska försöka få hjälp med försäkringskassan av en bankman via jobbet, han hade mycket bra råd när man hade eget.. Bara att hålla tummarna!
Idag mår jag skit, huvudet sprängs (Har problem med nacken..)och förkylningen är starkt på intågande! Blää
Men det känns som ett piss i havet att gnälla om när man läser om vad som händer andra i tråden.. <3