Januaribebis 2012
Någon som tecknat gravidförsäkring?
Börjat kolla lite på det nu när man kommit lite längre men är ju mååååånga att välja på!
Hur tänker ni?
Någon som tecknat gravidförsäkring?
Börjat kolla lite på det nu när man kommit lite längre men är ju mååååånga att välja på!
Hur tänker ni?
Oj, vilka har ni att välja på då?
Här är det ju massa olika bolag, så jättesvårt att veta vilken som är bäst.
Vad jag har hört tecker även vissa av försäkringsbolagen ev komplikationer för modern.
Har en kompis som inte moderkakan kom ut på så hon fick opereras och ligga inne längre, fick sen ut pengar för det.
Nu när vi kollar så vill vi gärna att det ska täcka vissa sjukdomar ju och även vara en bra barnförsäkring som man kan förlänga.
Ingen som har erfarenheter av if? Tycker deras gravförsäkring ser grymt bra ut annars.
PRIVAT FRÅGA (intim)
Någon mer som får ljus rosa flytning och "skav" efter sex?
Längtar som en tok efter ul på ons (då vi tror det går in i v15 (14+0)) så äntligen känns det som det händer lite.
Energin är bättre och illamåendet mer tjyvigt i bakgrunden.
Precis klarat av ett pass pump ikväll.
Ni andra som tränar, vad tränar ni och hur mycket?
Den där lite brännande känslan får jag med efteråt. Men tror det kan bero på att jag inte haft någon vidare sexlust pga de rosa flytningarna. Så går ett tag mellan gångerna, brukade få samma känsla efter "mens-uppehåll" (när det går över en vecka utan sex).
Vill ha lite variation. Men, men... vi får se, jag lär nog inte jogga iaf om jag inte börjar må toppen efter de första 12 veckorna. Bara två kvar, wohoo! Är less på att vara såhär trött.