• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Tom Araya
    Anonym (Undergiven) skrev 2011-05-28 18:43:28 följande:
    Aj! Påsättning analt utan glidmedel måste vara obehaligt som f-n! Kan man inte få skador om man kör så?
    Jo det kan man. Anus har ju inte i närheten av samma naturliga glid som slidan.
    Man ska ALLTID använda glid även om man tycker att det fungerar utan.
  • Anonym (Salope)
    Anonym (ug äntligen) skrev 2011-05-28 18:27:53 följande:
    Har ett litet problem, med mitt humör.. och min man som är Dom brukar "straffa" mig genom hård påsättning i stjärten utan glidmedel, det gör ont men har tyvärr inte hjälpt och han verkar inte vilja fostra med annat ex smisk.. men jag tror det skulle fungera. Dels känns det konstigt som ug att själv komma med tips på saker som får mig att bättra mig sen så önskar jag han skulle komma på nya alt själv. Hur kan jag ge honom en vink?
    Smisk och hård analsex i all ära, men njuter du av det?
  • Anonym (ug äntligen)

Ja, blir blöt av att skämmas, känna mig utsatt o liten inför min Dom som även är min man.. (e jag konstig :-S )

• Dominant
    Anonym (ug äntligen) skrev 2011-05-28 20:44:51 följande:

Ja, blir blöt av att skämmas, känna mig utsatt o liten inför min Dom som även är min man.. (e jag konstig :-S )

Tycker du låter fullt normal.
  • Anonym (Salope)
    Anonym (ug äntligen) skrev 2011-05-28 20:44:51 följande:

Inte alls, så länge ni båda njuter är det väl underbart
  • Dåren

Min fantasi är att min partner tar händerna runt min strupe och gör det svårare att andas, sen  när man börjar närma sig orgasm och man försöker andas in lite, lite mer och sen så håller man andan medans man kommer och direkt efter man kommit så får/kan man andas ut djupt......

Inte direkt jag vill gå ut med och framstå som allt för "konstig"

Nåt jag vill testa är att ha sex i spöregn .

• Natrix

Jag har en man som är undergiven, och vi brukar leka när barnen är hos sin Mormor. {#emotions_dlg.djavulsk}

Det är trevligt att ta inspiration från nätet när ideérna har sinat DemonDemon

Hittade lite tips igår som jag tänkte dela med mig, dessa är med fokus på dominant kvinna och undergiven man.

www.frugaldomme.com/esoteric/techniq4.htm

www.frugaldomme.com/esoteric/techniq1.htm

www.frugaldomme.com/

Och här finns bondage instruktioner (även video längre ned)

www.massachusettsbondage.com/tutorials/
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...