Anonym (Ny här) skrev 2011-05-18 10:28:21 följande:
Jag kan också tillägga att för mig är det inte min njutning som är viktigast utan att min herre njuter av det han gör. Min gräns går vid bestående fysiska men (det blir ju alltid röda märken av smisk exempelvis, blåmärken och sånt exempelvis).
Får många gånger frågan vad jag tänder på och det är just att domineras. Mer än så går inte att utveckla, jag kan inte dra fantasier om vad jag vill bli utsatt för eller vad jag vill att någon ska göra med mig. Det är herrn som bestämmer det. Jag kan dra gränser, det är det enda jag kan göra.
Jag blir avtänd om jag märker att herrn tvekar om något, frågar mig om det är bra, om det är ok, vad jag vill. Om han vill att jag ska tigga, böna och be om att få kuk. Jag vill bli utnyttjad sas. Jag är till för hans njutning. Men eftersom jag också är vuxen och inser att vissa gränser är bra att ha så har jag dom. Men den största och viktigaste biten är den mentala. Med rätt herre blir jag totalt knäsvag bara av uppenbarelsen. Bara av att veta vad han KAN göra. Eller när jag märker att han tar för sig och inte är försiktig.
Men självklart njuter jag av vanligt sex också. Men då är det ju också andra känslor inblandade. Då njuter jag av närheten och intimiteten på ett helt annat sätt.
Då kan även jag vara drivande, men aldrig dominant. Det fungerar inte för mig. Samspel på samma nivå går bra, men aldrig att jag skulle kunna dominera någon.
För mig är det egentligen inte viktigast att min partner njuter även om upplägget är sådant; jag finns till för hans njutning och har får nyttja mig såsom han behagar. Men egentligen är min njutning otroligt viktig för mig. Och jag njuter så kopiöst av att bara bli tagen som han vill. Att bli dominerad får mig att känna mig som en fullblodskvinna och han som en riktig man.
Så snart vi knullat färdigt så kliver vi ur våra roller. Hur är det för er andra? Fortsätter ni att vara i era roller även efteråt? Vi kliver in och ut i takt med att kåtheten kommer och går.