• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Anonym (slavtrasa)
    Dominant skrev 2011-05-20 17:11:42 följande:
    Naturligtvis är det så. Båda har ju faktiskt valt att frivilligt ha det så. För min del så får andra gärna vara hur jämställda som helst men för min egen del så inget för mig då jag vill ha full kontroll. Därmed så fordrar jag även en partner som frivilligt vill och behöver ha det så.
    Ja precis och är de inte frivilligt tycker inte jag att det är bdsm överhuvudtaget.

menmen skönt att de gick fram vad jag ville säga var inte säker på de när jag postade inlägget. Det var så länge sen jag pratade/skrev om de här ämnet. 
  • Anonym (Undergiven)

Denna man jag har träffat som visat mig hur härligt det är att bli dominerad väcker sådana känslor. Att bli dominerad gör att jag känner en kärlek jag aldrig har upplevt tidigare. Man lämnar ju ut sig så totalt och det blir så intimt. Det är fascinerande hur kärleksfullt det är att bli uppiskat, bitch-slappad och kallad för hora!

Igår tog vi sexlivet ytterligare ett steg. Jag undrar var detta ska sluta. Det är ju helt underbart och fantastiskt!  

• Anonym (Ny här)
    Anonym (Undergiven) skrev 2011-05-22 13:12:05 följande:
    Denna man jag har träffat som visat mig hur härligt det är att bli dominerad väcker sådana känslor. Att bli dominerad gör att jag känner en kärlek jag aldrig har upplevt tidigare. Man lämnar ju ut sig så totalt och det blir så intimt. Det är fascinerande hur kärleksfullt det är att bli uppiskat, bitch-slappad och kallad för hora!

Igår tog vi sexlivet ytterligare ett steg. Jag undrar var detta ska sluta. Det är ju helt underbart och fantastiskt!  
    Men vad skönt och trevligt för både dig och honom
    Det är bara fantasin som sätter gränser (och kommunikationen )

Och det ÄR ju intimt. Att ge sig så till någon kräver full tillit och inget blir mer intimt än det. Liksom att ta emot det, veta att denna litar på en till 100%.  
    Även om jag kan tillåta flera dominera mig så finns det gränser även där. Han jag träffat nu är den jag tillåter gå längst. Och det är underbart.

Jag har ju tidigare skrivit att min njutning inte är den viktiga, men jag har alltid fått orgasmer av sex ändå. Rent fysiskt, men också rent psykiskt av utelämnandet. Däremot har mina orgasmer aldrig varit något jag strävat eller strävar efter.

Men gud vilka orgasmer jag fått med denne Herre!  
  • Anonym (Undergiven)

Vi har bestämt ett stopp-ord som jag kan använda om han går för långt. Det härliga var att innan han drog igång på allvar så stoppade han en gag-ball i munnen på mig så det var bara att gilla läget. Jag blev så kåt av att ligga helt utelämnad att det gick för mig innan han ens satt igång. Det var en rent mental orgasm. Fy fan vad härligt!

• Joppelina
    Anonym (Undergiven) skrev 2011-05-23 08:26:46 följande:
    Vi har bestämt ett stopp-ord som jag kan använda om han går för långt. Det härliga var att innan han drog igång på allvar så stoppade han en gag-ball i munnen på mig så det var bara att gilla läget. Jag blev så kåt av att ligga helt utelämnad att det gick för mig innan han ens satt igång. Det var en rent mental orgasm. Fy fan vad härligt!
    Mmmm är man gagad så är det svårare med stoppord, ett tips att ha en nyckelknippa tex i handen och släppa den istället för stoppord Glad
  • Anonym (Ny här)
    Anonym (Undergiven) skrev 2011-05-23 08:26:46 följande:
    Stoppord är viktigt, men ska ni ha gag så bör ni, precis som Joppelina säger, också ha en signal som inte går att missförstå.
  • Anonym (taurus)
    Joppelina skrev 2011-05-23 09:41:34 följande:
    Mmmm är man gagad så är det svårare med stoppord, ett tips att ha en nyckelknippa tex i handen och släppa den istället för stoppord Glad
    klokt och påhittigt
  • Anonym (ug äntligen)

Har ett litet problem, med mitt humör.. och min man som är Dom brukar "straffa" mig genom hård påsättning i stjärten utan glidmedel, det gör ont men har tyvärr inte hjälpt och han verkar inte vilja fostra med annat ex smisk.. men jag tror det skulle fungera. Dels känns det konstigt som ug att själv komma med tips på saker som får mig att bättra mig sen så önskar jag han skulle komma på nya alt själv. Hur kan jag ge honom en vink?

• Anonym (Undergiven)
    Anonym (ug äntligen) skrev 2011-05-28 18:27:53 följande:
    Har ett litet problem, med mitt humör.. och min man som är Dom brukar "straffa" mig genom hård påsättning i stjärten utan glidmedel, det gör ont men har tyvärr inte hjälpt och han verkar inte vilja fostra med annat ex smisk.. men jag tror det skulle fungera. Dels känns det konstigt som ug att själv komma med tips på saker som får mig att bättra mig sen så önskar jag han skulle komma på nya alt själv. Hur kan jag ge honom en vink?
    Aj! Påsättning analt utan glidmedel måste vara obehaligt som f-n! Kan man inte få skador om man kör så?
  • Anonym (ug äntligen)
    Anonym (Undergiven) skrev 2011-05-28 18:43:28 följande:
    Aj! Påsättning analt utan glidmedel måste vara obehaligt som f-n! Kan man inte få skador om man kör så?
    har inte hänt ännu iaf... obehagligt!? joo det kan jag lova, händer ju inte ofta men när jag varit odräglig i flera dagar så.. sen kryper ja intill honom o får kärlek o gos om det hjälpt annars vänder jag mig med ryggen mot honom o fortsätter tjura..
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...