Anonym (Ny här) skrev 2011-06-01 17:37:11 följande:
Nu är det ju inte jag som får det straffet, men min tanke när jag läste var helt utan glidmedel eller något annat öht. Riskerna är ju sprickor med meföljande sjukdomar om inte annat.
Jag personligen gillar ju analsex och skulle nog klara av det, om det inte vore för att det skulle krävas våld för att lyckas göra det på mig och då skulle det lätt kunna hända andra skador också. Skada ringmuskeln är inget jag vill göra, hur ug jag än är.
Ja, breathe control är ju inget vem som helst bör ge sig på.
Straff för mig är allt annat än njutning, även för Herrn. Det är inte sexuellt, även om straffet kan vara av sexuell art.
Ett straff för mig skulle kunna vara stryptag, på fullt allvar. Att Herrn med en hand håller mig om halsen. Då har han full kontroll och jag ger mig omgående. Det handlar inte om sex, det handlar om att han fysiskt markerar sin dominans.
skadad ringmuskel vill inte jag heller ha, o tror ändå mindre att käre maken vill att jag ska ha det. han är i mitt tycke lite
för försiktig o riskmedveten ibland...
att han ändå har analsex med mig ganska ofta för att han vill det, för att markera dominans eller för att straffa har då inte orsakat någon bestående skada och jag tror att risken för det blir sådana skador är relativt låg, iaf om det tillförs någon form av fukt även om det inte är glidmedel.
breath-control medför nog lite större risker, det tror jag aldrig min make skulle använda för att straffa, vet inte om jag skulle acceptera sådant straff heller, för det är farligt, ska jag acceptera att maken straffar mig måste jag kunna känna mig trygg med att han inte gör något som är verkligt skadligt/farligt...att han sedan kan använda breath-control som ett sätt att dominera är en annan sak. otrolig kontroll, närhet, känsla av att vara helt utlämnad...*drömmer*
straff är en annan sak, ibland har de sexuell koppling hos oss, ibland inte
ibland är de nästan på gränsen till lekfulla men oftast inte,
oftast finns ett verkligt missnöje från makens sida om han bestämmer sig för att straffa och då är det verkligen inte tanken att jag ska njuta.