kaji skrev 2011-06-01 18:02:22 följande:
skadad ringmuskel vill inte jag heller ha, o tror ändå mindre att käre maken vill att jag ska ha det. han är i mitt tycke lite för försiktig o riskmedveten ibland...
att han ändå har analsex med mig ganska ofta för att han vill det, för att markera dominans eller för att straffa har då inte orsakat någon bestående skada och jag tror att risken för det blir sådana skador är relativt låg, iaf om det tillförs någon form av fukt även om det inte är glidmedel.
breath-control medför nog lite större risker, det tror jag aldrig min make skulle använda för att straffa, vet inte om jag skulle acceptera sådant straff heller, för det är farligt, ska jag acceptera att maken straffar mig måste jag kunna känna mig trygg med att han inte gör något som är verkligt skadligt/farligt...att han sedan kan använda breath-control som ett sätt att dominera är en annan sak. otrolig kontroll, närhet, känsla av att vara helt utlämnad...*drömmer*
straff är en annan sak, ibland har de sexuell koppling hos oss, ibland inte
ibland är de nästan på gränsen till lekfulla men oftast inte,
oftast finns ett verkligt missnöje från makens sida om han bestämmer sig för att straffa och då är det verkligen inte tanken att jag ska njuta.
Ja, för mig är inte analsex något som har med dominans att göra alls.
Och glidmedel är heller inget jag använder, men att göra det helt utan något tror jag inte är bra.
Breathe control som straff är väl inget alla ska syssla med heller och det är ju inte som att jag vill svimma av det. Det är heller inget jag gillar. Men den Herre jag har nu har använt det en gång och då var det en ordentlig markering.
Rent sexuellt kan jag tycka det är mycket upphetsande, dominerande och att gå längre med det än när det sker som straff.
Det sista du skriver är ju min syn på det. Det ska ju inte vara någon tanke att jag ska njuta av straff. Då är det ju inte straff.