• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Anonym
    Anonym (UG min chef) skrev 2011-10-20 20:55:38 följande:
    Ja, alltså det stör mig att han går på så hårt även fast jag sagt att jag inte tänker vara otrogen, så där håller jag med dig. Han respekterar inte riktigt det jag sagt.. Jag känner att jag spelar ett högt spel, därav att jag skrev att jag är orolig över vad jag dragit igång... Vi har INTE hållit på såhär i månader utan det var väldigt oskyldigt fram tills för ett par veckor sedan så det hela har snarare gått väldigt fort!
    Ja, det gör han säkert men det gör även jag... Det är inte så att jag är helt såld på honom... från början var det ju bara tänkt att vara en kul fantasi eftersom han har väldigt bra dominanta egenskaper men någonstans på vägen blev det även något mer...
    Fast... även jag roar mig på jobbet! Trots de negativa delarna så är det ju ändå spännande, jag ser fram emot att gå till jobbet och att få hans mail. Det är bara det att jag kan inte låta det gå längre och det tror jag han vill...
    Prova att bryta det helt, och se vad han gör då.

Och man kan inte alltid få det man vill ha. Det är lätt att göra sex till något större än vad det egentligen är bara för att man längtar efter en viss sak eller behandling kanske jag ska säga. 
  • Anonym (UG min chef)
    Anonym skrev 2011-10-20 20:58:07 följande:
    Prova att bryta det helt, och se vad han gör då.

Och man kan inte alltid få det man vill ha. Det är lätt att göra sex till något större än vad det egentligen är bara för att man längtar efter en viss sak eller behandling kanske jag ska säga. 
    Jag har försökt och det uppskattades inte jättemycket... sen fortsatte vi på samma spår...

Nej, äta kakan och ha den kvar är omöjligt och det är därför jag börjar få lite ångest!! Det är inte sex egentligen utan mer hans sätt att vara som är attraktivt: Självsäker, dominant(visserligen sexigt), allt annat än konflikträdd, flyttar gränser, har självinsikt, är ödmjuk osv. Sex får jag hemma när jag vill
  • Anonym (UG min chef)

Nu har han ju fattat galoppen for sure! Blir nästan lite orolig för vart detta kan leda... Jag som väntade flera år innan jag berättade om detta för min man och så vet min chef om det efter några månader! Men så har han ju såna egenskaper som jag bara tidigare kunnat skapa i fantasin och det är skithäftigt att det är på riktigt! Dock orolig inför vårt nästa möte...

• Anonym (Lara)
    Anonym (UG min chef) skrev 2011-10-27 10:26:11 följande:
    Nu har han ju fattat galoppen for sure! Blir nästan lite orolig för vart detta kan leda... Jag som väntade flera år innan jag berättade om detta för min man och så vet min chef om det efter några månader! Men så har han ju såna egenskaper som jag bara tidigare kunnat skapa i fantasin och det är skithäftigt att det är på riktigt! Dock orolig inför vårt nästa möte...
    Jag gick in här för att se om det var några nyheter från just dig! Och... oj! Vad händer? Är du beredd att gå vidare med chefen? 

Går det att få mannen leklysten så att du får utlopp för din undergivenhet hemma?
  • Anonym (UG min chef)

Lara: Jag vet inte... I en perfekt värld kunde jag ha dem båda, de är bra (och dåliga) på olika sätt! Maken får jag ju ingen respons av, han är totalt initiativ fattig när det gäller den här biten och det känns som att trampa i tuggummi! Jag vill ha passion, att han tar commando och är lite spontan. Leker lite i vardagen för att ge en försmak på vad som komma skall. Men spänningen försvinner när man får tjata... Min chef får jag mail och sms av varje dag och jag har svårt att slita mig från jobbet för att det är så spännande och häftigt. Så jag vet inte... Går fram med ögonbindel på just nu och ser vad som händer...

• Anonym (Lara)
    Anonym (UG min chef) skrev 2011-10-27 11:27:09 följande:
    Lara: Jag vet inte... I en perfekt värld kunde jag ha dem båda, de är bra (och dåliga) på olika sätt! Maken får jag ju ingen respons av, han är totalt initiativ fattig när det gäller den här biten och det känns som att trampa i tuggummi! Jag vill ha passion, att han tar commando och är lite spontan. Leker lite i vardagen för att ge en försmak på vad som komma skall. Men spänningen försvinner när man får tjata... Min chef får jag mail och sms av varje dag och jag har svårt att slita mig från jobbet för att det är så spännande och häftigt. Så jag vet inte... Går fram med ögonbindel på just nu och ser vad som händer...
    Usch vilken jobbig situation. Känns som om du leker med elden om jag ska vara ärlig. Samtidigt så är ju en del saker så spännande eller livgivande eller underbara att man inte kan låta bli... 
  • Anonym (UG min chef)

Lara: Ja, jag vet... jag leker med elden... frågan är när jag bränner mig och hur allvarligt... Men jag är glad, det ger mig energi och livslust, kul på jobbet där man spenderar så mycket tid. Men det är inte hållbart i längden, frågan är bara vad utgången blir...

• Anonym (Ros)

Vad har ni för bak grund som är undergiven? Jag jag tror jag är det men det känns fel för jag blivit våldtagen. Har ni lika erfarenhet? Hur tacklar ni det?

• Dominant
    Anonym (Ros) skrev 2011-12-08 02:59:04 följande:
    Vad har ni för bak grund som är undergiven? Jag jag tror jag är det men det känns fel för jag blivit våldtagen. Har ni lika erfarenhet? Hur tacklar ni det?
    En av de mest undergivna kvinnor jag haft hade också blivit våldtagen när hon var yngre. Och då en riktig våldtäkt på en parkväg av en främmande man som hon blev sönderslagen av, ingen "Julian Assange"-våldtäkt.

Hon tände inte alls på själva våldtäkten men däremot senare så tände hon väldigt mycket på att bli dominerad och tagen mot sin "vilja".
  • Anonym (ug kvinna)
    Dominant skrev 2011-12-09 12:57:38 följande:
    En av de mest undergivna kvinnor jag haft hade också blivit våldtagen när hon var yngre.
    Anonym (Ros) skrev 2011-12-08 02:59:04 följande:
    Jag har absolut ingenting sådant i bagaget. Inga övergepp eller något ens i närheten av det! Tanken har inte ens slagit mig att det skulle ha ett samband.
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...