Trust me skrev 2011-09-25 08:17:49 följande:
Hej Mrs Addams!
De flesta erfarna dominanta är redan upptagna och det är en läggning man egentligen kan bli medveten om och erfaren i först senare i livet. Så de du kommer träffa på är troligen ganska oerfarna/nya på området. Precis som det är för de som kommer på att de vill vara undergivna på något/sitt sätt. Wanna Be dominanta är nästan hela ditt urval så satsa på att hitta någon du tycker om som människa i första hand och formar er egen dominans/undergivenhet tillsammans är mitt tips.
Att gå ut och säga att du är ug kan vara en falsk bild som du ger. Pratar du med en erfaren dominant kan han lika gärna välja att backa då du verkar överdriva din läggning eller verkar vara omogen och inte känna dig själv. Se dig som en Wanna Be ug.

Har faktiskt lust att kommentera mer här....
Det håller det ju inte ihop, det du skriver RUSI.
OM det vore så att man inte visst om sin läggning förrän senare i livet så är ju jag som sagt 40 och har inte dejtat 22-åringar på herrans massa år...
De 40-50 åringar jag träffat på vanliga dejtingsajter som visat sig vara dominanta till sin läggning har varit erfarna och ganska långt ifrån Wanna Be-stadiet.
Har de mungag och piska i garderoben har de varit med förr - Det är min bestämda hållpunkt!!
Och eftersom jag inte "kom på att jag Ville vara" undergiven utan snarare försökte leva kvar i mitt äktenskap och förneka den sidan, ihop med en man som var ug utan att själv förstå det...
(han hade väl helt enkelt inte kommit på att han ville vara det utan bara fått det i present när han var tonåring men glömt att öppna det gratulationskortet med det presentkortet i !

)
...så är det mer falsk marknadsföring att bli ihop med någon jag inte för mitt liv kan tända på eller attraherar mig än att föra det på tal och ta ett öppet prat om vad det betyder för just mig!
Tro mig; Vare sig dominanta eller vanlijkillar har backat för den informationen. Vid 40 och uppåt verkar killarna blivit män, och kan prata om sex även om de själva inte är intresserade av själva utövandet i den beskrivna formen alla gånger. Reaktionen är snarare Blyg för de som inte är dominanta, medan de som känner sig hemma på området ställer artiga frågor om vad man gillar och inte. Ingen har tyckt att jag verkar överdriva min läggning - För det kan de ju knappast ha en aning om! Jag påstår ju självklart inte att jag gillar något jag egentligen inte gillar...
Och SKULLE de tycka att tant verkar omogen skulle tant bara bli smickrad! ;-D