Anonym (UG min chef) skrev 2011-12-16 17:54:12 följande:
Ok, sakta i backarna nu

Det var jag som startade detta från början, "raggade" på honom. Han hade inte tänkt i dessa banor så jag tror nog mer att jag utnyttjat honom för mina egna syften... till en början. Sen blev jag intresserad på riktigt av personen bakom den dominanta personligheten. Han skulle inte kunna fortsätta i den här takten om jag sa till på riktigt allvar och i värsta fall får jag ju sluta om vi inte klarar att ha en bra proffessionell relation. Jag vet att han vill ha mig kvar eftersom han sagt att min rekrytering var en fullträff (och då menar han proffessionellt). Jag har ett väldigt bra självförtroende och är trygg i mig själv så detta med att inte få tillstånd till this n that triggar nog mig mer än gör mig förbannad eller nedtryckt om ni förstår

Det som gör mig lite ledsen är att jag gillar den här killen och han gillar mig men jag vet inte riktigt vart jag har honom just nu efter vad som hände... Jag tror mest på att han inte vågar chansa och ta den vägen eftersom det kan visa sig att vi gillar varann på riktigt och det ställer till det en massa iom att vi båda är gifta och har barn. Så nej, han kör inte över mig! Bara om jag låter honom och det har jag inga planer på att göra, men han får gärna köra lite med mig

Jag får inte ihop det. Han kör över dig och bryr sig inte om din åsikt för att han är rädd för att han skulle vilja skilja sig och ha ett förhållande med dig om han gjorde det?
Sorry, men han låter som idiot. Inget annat. Respekt visar man alla, inte bara vissa utvalda. Att du ens ställer upp på det övergår mitt förstånd faktiskt.