• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • Anonym (Kryseis)
    Anonym skrev 2011-10-04 08:52:02 följande:
    Ett litet butikstips där ni kan köpa dominanta sexleksaker.

www.amoreofsweden.se/

Denna vecka bjuds det på frakten, värt 39:-

Lycka till!!!
    bdsm-shoppen.se/

Är ett bättre tips.
  • Anonym
    Anonym (Kryseis) skrev 2011-10-09 12:58:06 följande:
    bdsm-shoppen.se/

Är ett bättre tips.

Där fanns det mkt läckra saker att kika på.
  • Agridulce
    Anonym (Kryseis) skrev 2011-10-09 12:58:06 följande:
    bdsm-shoppen.se/
    Är ett bättre tips.
    Bästa shoppen i hela Sthlm.
    Det bästa är att de är ena riktiga hejare på att laga trasiga handväskor och andra läderpryttlar också.
    Butiken heter nämligen "utåt" Läderverkstan och är suveräna på läderreparationer. Och är man liiiiite modigare kan man finna lite festliga prylar längre in .
    Naughty by nature
  • Anonym (Lara)
    Anonym (UG min chef) skrev 2011-10-04 12:57:05 följande:
    Vad har hänt... jag la in andra växeln i mailandet (och pratandet) och jag tror att han uppfattade det och gav gensvar med glimten i ögat. Jag gillar rollerna vi har, att han är min chef så jag spelar mycket på det när jag skriver. Men jag sticker även ut hakan och har testat några gånger och jag älskar att han vågar säga ifrån på skarpen, inte många som gör.. Jag blir helt lyrisk över att han klarat mina tester utan att bli stum, för jag kan vara ganska kaxig och obstinat som han kallat mig själv
    Kanske uppskattar jag det ännu mer pga min lilla läggning samt att min man är totalt tvärtom: konflikträdd och vågar aldrig ta en fight utan kuvar sig direkt.
    Det värsta är att nu sitter jag i en sits där jag börjar gilla den här killen på riktigt och han verkar även gilla mig av vad han säger... Om man ändå vore singel, allt hade varit så mycket lättare och mindre komplicerat då...
    Det låter jättehärligt! Håll oss uppdaterade om vad som händer hos dig, spännande med en flirt på jobbet! Tungan ute
  • Anonym (UG min chef)

Lara: Det är väldigt spännande att det händer lite kul på jobbet! Jag undrar om han plockat upp min lilla böjelse för han kör med väldigt mycket dominans nu sista tiden... Idag när han ringde tex och jag svarade bara "ja" för att jag såg att det var han så sa han "Jasså, svarar du så när din chef ringer, väldigt respektlöst" så jag fick be om ursäkt och börja om, hehe. Sådär är han ofta, som att han vill sätta dit mig precis hela tiden, testa mig för att se hur jag reagerar. Samtidigt som jag kan bli förbannad och irriterad över vissa saker han säger så gillar jag det för att han vågar säga som han gör utan att vika en tum. Det är ändå respektingivande! Jag gör det nog inte lätt för honom heller, jag trilskas mest hela tiden och är envis och säger emot... Jag vet inte varför men han triggar den sidan av mig... Det är spännande och man vet aldrig vad som ska hända nästa dag.

• Anonym (UG min chef)

Värst vad dåligt liv det var i den här tråden nu... Puff!!

Oj oj, vad han går på hårt nu min chef... Jag känner mig lite förvirrad och tycker att vi båda gått långt över gränsen för chef och medarbetare... Vi har fortfarande inte "gjort" något men jag har aldrig varit med om att en kille går på så hårt som han gör utan hämningar överhuvudtaget! Vem som helst som hade läst våra konversationer hade satt kaffet i halsen...
    Han varvar sexuella anspelningar med direkta order och uppmaningar att jag ska "släppa loss" osv. Samtidigt har vi fortfarande vår professionella relation med allvar och det kan ibland vara svårt att hålla isär.

Jag börjar nästan känna att vad har jag nu satt igång... kan jag hantera det här? "Be careful what you wish for" finns det visst något ordspråk som heter...

Jag är ju en kontrollmänniska som ganska motvilligt ändå är väldigt dominant och har en man som lätt kuvar sig i diskussioner med mig. Sen kommer den här otroligt dominanta killen som inte följer "mönstret" och inte vet vart gränsen går och antyder att jag är ospontan och borde släppa loss osv. Som alltid har svar på tal som ofta gör mig tyst för att jag inte är van att få såna svar och inte vet hur jag ska ta riktigt. Han spelar väldigt mycket på vad jag upplever som att jag är ett objekt, så han agerar lite sexistiskt fast med glimten i ögat men det stör ändå mig lite grann. Kanske för att jag inte är van att bli sedd som ett objekt utan med respekt. Jag blir förbannad!! ... samtidigt som det är spännande, varför?!

Ge mig råd, vad ska jag göra och hur ska jag bemöta honom?

• Anonym
    Anonym (UG min chef) skrev 2011-10-20 20:15:31 följande:
    Värst vad dåligt liv det var i den här tråden nu... Puff!!

Oj oj, vad han går på hårt nu min chef... Jag känner mig lite förvirrad och tycker att vi båda gått långt över gränsen för chef och medarbetare... Vi har fortfarande inte "gjort" något men jag har aldrig varit med om att en kille går på så hårt som han gör utan hämningar överhuvudtaget! Vem som helst som hade läst våra konversationer hade satt kaffet i halsen...
    Han varvar sexuella anspelningar med direkta order och uppmaningar att jag ska "släppa loss" osv. Samtidigt har vi fortfarande vår professionella relation med allvar och det kan ibland vara svårt att hålla isär.

Jag börjar nästan känna att vad har jag nu satt igång... kan jag hantera det här? "Be careful what you wish for" finns det visst något ordspråk som heter...

Jag är ju en kontrollmänniska som ganska motvilligt ändå är väldigt dominant och har en man som lätt kuvar sig i diskussioner med mig. Sen kommer den här otroligt dominanta killen som inte följer "mönstret" och inte vet vart gränsen går och antyder att jag är ospontan och borde släppa loss osv. Som alltid har svar på tal som ofta gör mig tyst för att jag inte är van att få såna svar och inte vet hur jag ska ta riktigt. Han spelar väldigt mycket på vad jag upplever som att jag är ett objekt, så han agerar lite sexistiskt fast med glimten i ögat men det stör ändå mig lite grann. Kanske för att jag inte är van att bli sedd som ett objekt utan med respekt. Jag blir förbannad!! ... samtidigt som det är spännande, varför?!

Ge mig råd, vad ska jag göra och hur ska jag bemöta honom?
    Rimligen ska du inte göra någonting alls eftersom han är din chef. Vill du knulla kan du väl leta efter någon annan istället. Han leker ju bara med dig och ni har inte gjort någonting, enbart haft konversationer som du läser in en massa i.
  • Anonym (UG min chef)
    Anonym skrev 2011-10-20 20:25:33 följande:
    Rimligen ska du inte göra någonting alls eftersom han är din chef. Vill du knulla kan du väl leta efter någon annan istället. Han leker ju bara med dig och ni har inte gjort någonting, enbart haft konversationer som du läser in en massa i.
    Du har ju säkerligen rätt i att jag inte borde göra något eftersom han är min chef... jag är inte ute efter att knulla rent generellt eftersom jag är gift och är inte ute och letar andra utan detta har växt fram eftersom vi jobbar ihop.

När det gäller att jag läser in en massa i konversationerna så har du fel, jag läser inte in något som inte finns där. Jag har kört med väldigt öppna kort, dvs att jag vägrar vara otrogen så vill han något så får han ta hela paketet. Om JAG vill det... det vet jag inte än...
  • Anonym
    Anonym (UG min chef) skrev 2011-10-20 20:37:10 följande:
    Du har ju säkerligen rätt i att jag inte borde göra något eftersom han är min chef... jag är inte ute efter att knulla rent generellt eftersom jag är gift och är inte ute och letar andra utan detta har växt fram eftersom vi jobbar ihop.

När det gäller att jag läser in en massa i konversationerna så har du fel, jag läser inte in något som inte finns där. Jag har kört med väldigt öppna kort, dvs att jag vägrar vara otrogen så vill han något så får han ta hela paketet. Om JAG vill det... det vet jag inte än...
    Ok.

Fast alltså, om du har sagt att du inte vill vara otrogen så tycker jag att han är elak som forsätter komma med sexuella anspelningar. Likaså borde du bestämma dig innan du ens drar igång något sånt här. Ni spelar ett väldigt högt spel, om någon utomstående läser era mail lär det bli enorma problem för er båda. Och har ni hållit på så här i månader utan att det har hänt något mer så känns det inte sannolikt att det kommer att hända något de närmsta månaderna heller. Han roar sig lite på jobbet liksom, och går hem och ligger med sin fru sen.
  • Anonym (UG min chef)
    Anonym skrev 2011-10-20 20:43:49 följande:
    Ok.

Fast alltså, om du har sagt att du inte vill vara otrogen så tycker jag att han är elak som forsätter komma med sexuella anspelningar. Likaså borde du bestämma dig innan du ens drar igång något sånt här. Ni spelar ett väldigt högt spel, om någon utomstående läser era mail lär det bli enorma problem för er båda. Och har ni hållit på så här i månader utan att det har hänt något mer så känns det inte sannolikt att det kommer att hända något de närmsta månaderna heller. Han roar sig lite på jobbet liksom, och går hem och ligger med sin fru sen.
    Ja, alltså det stör mig att han går på så hårt även fast jag sagt att jag inte tänker vara otrogen, så där håller jag med dig. Han respekterar inte riktigt det jag sagt.. Jag känner att jag spelar ett högt spel, därav att jag skrev att jag är orolig över vad jag dragit igång... Vi har INTE hållit på såhär i månader utan det var väldigt oskyldigt fram tills för ett par veckor sedan så det hela har snarare gått väldigt fort!
    Ja, det gör han säkert men det gör även jag... Det är inte så att jag är helt såld på honom... från början var det ju bara tänkt att vara en kul fantasi eftersom han har väldigt bra dominanta egenskaper men någonstans på vägen blev det även något mer...
    Fast... även jag roar mig på jobbet! Trots de negativa delarna så är det ju ändå spännande, jag ser fram emot att gå till jobbet och att få hans mail. Det är bara det att jag kan inte låta det gå längre och det tror jag han vill...
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...