Anonym skrev 2011-10-20 20:43:49 följande:
Ok.
Fast alltså, om du har sagt att du inte vill vara otrogen så tycker jag att han är elak som forsätter komma med sexuella anspelningar. Likaså borde du bestämma dig innan du ens drar igång något sånt här. Ni spelar ett väldigt högt spel, om någon utomstående läser era mail lär det bli enorma problem för er båda. Och har ni hållit på så här i månader utan att det har hänt något mer så känns det inte sannolikt att det kommer att hända något de närmsta månaderna heller. Han roar sig lite på jobbet liksom, och går hem och ligger med sin fru sen.
Ja, alltså det stör mig att han går på så hårt även fast jag sagt att jag inte tänker vara otrogen, så där håller jag med dig. Han respekterar inte riktigt det jag sagt.. Jag känner att jag spelar ett högt spel, därav att jag skrev att jag är orolig över vad jag dragit igång... Vi har INTE hållit på såhär i månader utan det var väldigt oskyldigt fram tills för ett par veckor sedan så det hela har snarare gått väldigt fort!
Ja, det gör han säkert men det gör även jag... Det är inte så att jag är helt såld på honom... från början var det ju bara tänkt att vara en kul fantasi eftersom han har väldigt bra dominanta egenskaper men någonstans på vägen blev det även något mer...
Fast... även jag roar mig på jobbet! Trots de negativa delarna så är det ju ändå spännande, jag ser fram emot att gå till jobbet och att få hans mail. Det är bara det att jag kan inte låta det gå längre och det tror jag han vill...