• Anonym (Salope)

Dominans och Undergivenhet...

Här diskuteras det. Så fritt och öppet som möjligt.
    Tankar kring det hela, erfarenheter, fantasier och annat.
    Det är ett ganska laddat ämne och jag hoppas att anonymiteten i tråden kan respekteras, så att ingenting är för svårt eller pinsamt att fråga om.

Enjoy...

• Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...
  • exiteme
    Anonym (UG min chef) skrev 2011-07-20 13:50:47 följande:
    Jag har hittat en bra sida med lite trevligt material som heter spankingtube.com och där finns en kille som är precis på det sätt jag tänder på. Han är dominant och konsekvent och jag gillar sättet han pratar på. Det är liksom inte misshandel utan smisk varvat med lite tillrättavisanden med frågor osv. Han är hård och bestämd men det märks att han är väldigt lyhörd för tjejen. Me like! Han heter agoodspankin (jag antar att jag inte får länka?) Finns en video som heter "Her attitude adjustment" och är över 10 minuter lång. Enjoy!
    Skicka gärna länk! :)
  • Anonym (Nytt)

Oj, mycket att läsa ikapp här. Intressanta inlägg och det väcker mycket tankar och idéer. Just nu känner både jag och min man oss som två nykära tonåringar Vi utforskar detta "nya" tillsammans och det känns helt underbart rätt. Han blomstrar och jag känner mig kvinnligare och mer åtråvärd än jag gjort på många år. Låter kanske helt knäppt men så känns det Som flera av er mer erfarna skrivit så pratar vi väldigt mycket och försöker lära oss vad vi gillar. Ser verkligen fram emot resan vi gör tillsammans. Måste ju bara tillägga att sexet bara blir bättre och bättre

• chiligirl

Jamen tusen Tack,  Syster för tipset om DS!!!!

Jag kan inte sova längre för jag har träffat en spännande Dom från mina hemtrakter, på den sidan.

Och vi mejlar med varandra och ska ses första gången på lördag!

Och han läste min intervju och hittade i gömmorna i den ett rollspel jag drömmer om, fast det
    är gömt i massor med annan information.
    Så sen dess har jag blitt kallad Fröken av honom hela tiden. Bara det får mig lycklig!!
    Kanske han blir min farliga pirat som rövar bort mig?

Och när jag berättade vad jag skulle ha för kläder på lördag så han känner igen mig,
    så var hans reaktion att mitt halssmycke kunde vi senare byta ut till koppel.
    Att bli kallad Fröken är det sexigaste jag vet, just nu!
    Vilken man som hittade det lilla av mig på direkten. Mycket lovande!!!

Nu hoppas jag bara att han doftar rätt med. Att hans feromoner är de rätta.

• Anonym (Mmmm)

Jaha..... virrhönan här då... asså; jag har glöömt bort vad sajten hette jag gick med i.! Den hade då med dominans att göra och jag skrev in mig och allt. Så GLÖMDE jag vad den hette!!!!

Någon som vill hjälpa mig här??? 

• Anonym
    Anonym (Mmmm) skrev 2011-09-30 11:47:16 följande:
    Jaha..... virrhönan här då... asså; jag har glöömt bort vad sajten hette jag gick med i.! Den hade då med dominans att göra och jag skrev in mig och allt. Så GLÖMDE jag vad den hette!!!!

Någon som vill hjälpa mig här??? 
    Hmm, var det inte:
    http://www.darkside.se/
  • Anonym (Mmmm)

Haha... ja, just det. TACK!!!

• Anonym
    Anonym (Mmmm) skrev 2011-09-30 11:59:54 följande:
    Haha... ja, just det. TACK!!!
    np I aim to please
  • Anonym (UG min chef)
    exiteme skrev 2011-09-25 22:18:57 följande:
    Skicka gärna länk! :)
    www.spankingtube.com/user/agoodspankin

För att se hans videos är det under public videos. Är detta kanske opassande material att länka till...? *ser lite oskyldig ut*

Rent allmänt:
    Oj så mycket som hänt med min situation... jag fick in chefen på rummet under en tjänsteresa och villig var han också *ajajaj*
    Men inget har hänt än...
  • Anonym (Lara)
    Anonym (UG min chef) skrev 2011-10-04 08:27:42 följande:
    www.spankingtube.com/user/agoodspankin

För att se hans videos är det under public videos. Är detta kanske opassande material att länka till...? *ser lite oskyldig ut*

Rent allmänt:
    Oj så mycket som hänt med min situation... jag fick in chefen på rummet under en tjänsteresa och villig var han också *ajajaj*
    Men inget har hänt än...
    Vad har hänt? Berätta, berätta!

Jag gillar användraren JoMoore på Spanking tube. Behöver ta en cigarett varje gång jag sett på en av deras videos. ;)
  • Anonym (UG min chef)
    Anonym (Lara) skrev 2011-10-04 09:21:33 följande:
    Vad har hänt? Berätta, berätta!

Jag gillar användraren JoMoore på Spanking tube. Behöver ta en cigarett varje gång jag sett på en av deras videos. ;)
    Vad har hänt... jag la in andra växeln i mailandet (och pratandet) och jag tror att han uppfattade det och gav gensvar med glimten i ögat. Jag gillar rollerna vi har, att han är min chef så jag spelar mycket på det när jag skriver. Men jag sticker även ut hakan och har testat några gånger och jag älskar att han vågar säga ifrån på skarpen, inte många som gör.. Jag blir helt lyrisk över att han klarat mina tester utan att bli stum, för jag kan vara ganska kaxig och obstinat som han kallat mig själv
    Kanske uppskattar jag det ännu mer pga min lilla läggning samt att min man är totalt tvärtom: konflikträdd och vågar aldrig ta en fight utan kuvar sig direkt.
    Det värsta är att nu sitter jag i en sits där jag börjar gilla den här killen på riktigt och han verkar även gilla mig av vad han säger... Om man ändå vore singel, allt hade varit så mycket lättare och mindre komplicerat då...
Svar på tråden Dominans och Undergivenhet...