• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Simpan

Jag har fått åka hem!! Egentligen ville de ha kvar mig. Hade visst ketoner i urinen fortfarande. Jag fick lova att dricka mycket och jag var välkommen tillbaka när/om jag behöver. Känns bra men mår rätt illa nu.

• vicki 83
    Simpan skrev 2011-09-01 11:28:46 följande:
    Jag har fått åka hem!! Egentligen ville de ha kvar mig. Hade visst ketoner i urinen fortfarande. Jag fick lova att dricka mycket och jag var välkommen tillbaka när/om jag behöver. Känns bra men mår rätt illa nu.
    åh vad skönt att du fått komma hem!!! Hoppas du får behålla det du äter och dricker nu!
    kram
  • Lazyass
    Miljor: Håller med, tiden går sååå sakta. Längtar efter RUL.

Simpan: Härligt att höra! Hoppas du ska slippa åka tillbaka igen. 
  • Theresee86

hmm, jag måste ju säga att det känns skönt att fler har såna hemska humörsvängningar som jag har... skrattar, gråter o är arg som f om vartannat.... min sambo är lite smått leds mina svängningar nu :)) men de ska väl gå över.. jag håller med om att de bästa är att gå å lägga sig eller ut på en promenad då de blir som värst.. det hjälper faktiskt.. men det är läskigt att man itne kan kontrollera det hela!! :) längtar till v 12, så man kanske börjar må bättre :) det är svårt att dölja det på jobbet med svullen mage, trötthet osv.... man vill ju som berätta till alla.. men det är nog bättre att vänta....

• hannisfashionista
    Note to self: 

Det går INTE att sova i bilen... Är helt sjukt trött idag och ska direkt efter jobbet åka 45 mil med min 2,5 åring så jag gick ut och lade mig i bilen. Bilen låser sig per automatik och så fort jag rörde mig så gick larmet... 

Jag gav upp efter tre gånger och nu har jag ännu värre huvudvärk än vad jag hade tidigare...

Hoppas ni andra har en toppdag iallafall!  Glad
  • Simpan

En liten äckelfråga? Nån av er som har rikliga vattniga flytningar? Blir nästan lite rädd ju. Det kommer massor. Förlåt va äcklig jag är

• Theresee86

samma här, har också en del flytningar :) usch! men de äre värt ;))

• Simpan

Ja men de är ju som vatten och RIKLIGA! Okej senare i graviditeten men nu redan?

• mamma2kids

nu har man varit på inskrivning bf 14 april.jag trodde 15e nu märks de att man väntar barn,handlat större bhn och längre tröjor idag.så mysigt.vill handla bebissaker också!!!

Svar på tråden Aprilbebis 2012