• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Kaosmamma

Simpan: ja nu, vattniga och ibland som lotion. Men det blir mer sen, man jan tro att vattnet gått senare i grav pga flytningar. Nu blir man mer rädd att det är blid som rinner till tycker jag..

• mamma2kids

jo ökade annorlunda föytningar helt vita ju o ska visst vara det oxå annars e nått galet sa dom på gyn.känns äckligt ofräscht..

• JohannaB

Jag har typ likadana flytningar som jag får precis efter äl, liksom lite mjölkiga och vita, fast lite genomskinliga också (äckelpäckel!!). Jag hör skolsysters röst i huvudet, sedan femman: Flytningar för ut bakterier ur slidan och håller rent.
    Så visst, ganska äckligt, men skönt att peanut skyddas från bakterier! Fast nu har väl slemproppen bildats, har den inte det? Jag är i v 8, så då borde den väl vara på plats?

• Angiiee

Simpan: Jo, har dem med, de är riktigt bläää ! Hujj =/

• funnybunny84

simpan: jag har dom också. trosskydd är ett måste annars så känns det som att man kissat på sig Tungan ute

• Milljor
    Simpan skrev 2011-09-01 12:32:38 följande:
    Ja men de är ju som vatten och RIKLIGA! Okej senare i graviditeten men nu redan?
    Åh vad skönt att du är hemma!

Ang flytningar....japp dom har jag. Var på stan på lunchen och den bara rann till.....livrädd attdet var blod men sennär jag var på toa var det en stor härlig flytning hahaha
  • Milljor
    JohannaB skrev 2011-09-01 13:45:10 följande:
    Jag har typ likadana flytningar som jag får precis efter äl, liksom lite mjölkiga och vita, fast lite genomskinliga också (äckelpäckel!!). Jag hör skolsysters röst i huvudet, sedan femman: Flytningar för ut bakterier ur slidan och håller rent.
    Så visst, ganska äckligt, men skönt att peanut skyddas från bakterier! Fast nu har väl slemproppen bildats, har den inte det? Jag är i v 8, så då borde den väl vara på plats?
    Ingen aning när slemproppen bildas....måste googla på det :)
  • Längtan efter 3
    mamma2kids skrev 2011-09-01 12:34:38 följande:
    nu har man varit på inskrivning bf 14 april.jag trodde 15e nu märks de att man väntar barn,handlat större bhn och längre tröjor idag.så mysigt.vill handla bebissaker också!!!
    Då har vi ju samma bf... kul... men blir väl inte på den dagen ändå ;)
    Måste också inhandla större bh, dom väller över lite ;) Ska iväg på lördag och shoppa lite bh och längre tröjor =) kul... men som du säger, man längtar efter att få shoppa bebissaker =)
  • Tokstolla
    Simpan skrev 2011-09-01 12:32:38 följande:
    Ja men de är ju som vatten och RIKLIGA! Okej senare i graviditeten men nu redan?
    Jag hade det så när jag väntade sonen. Mkt och vattnigt i början. Senare blev de mer som pasta...

Jag antar att du dessutom fått mkt vätska och det kommer ut så där också =)
    Skönt att du e hemma igen. 
Svar på tråden Aprilbebis 2012