• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • NINACRT
    Theresee86 skrev 2011-09-01 12:22:55 följande:
    hmm, jag måste ju säga att det känns skönt att fler har såna hemska humörsvängningar som jag har... skrattar, gråter o är arg som f om vartannat.... min sambo är lite smått leds mina svängningar nu :)) men de ska väl gå över.. jag håller med om att de bästa är att gå å lägga sig eller ut på en promenad då de blir som värst.. det hjälper faktiskt.. men det är läskigt att man itne kan kontrollera det hela!! :) längtar till v 12, så man kanske börjar må bättre :) det är svårt att dölja det på jobbet med svullen mage, trötthet osv.... man vill ju som berätta till alla.. men det är nog bättre att vänta....
    min sambo är lite less på mig med tror jag! är lätt irriterad, inget tålamod, känslig, vill ha kärlek, kärlek, kärlek, käärlek och närhet. längtar tills denna trötthet är över och jag mår som vanligt. är dessutom förkyld nu! =(
  • Simpan

Va skönt att man inte är ensam. Med flytningar.

Dagen hemma har ju börjat "bra". Har inte kunnat äta nåt. Dricka tar emot och jag har spytt borde kanske stannat kvar . Jaja, jag ska iaf kämpa på. Måste få i mig vätska!!!

• Angiiee

Hujj , Har så ont i magen, riktigt hugger till blandat med mensvärk. Hoppas allt är ok , riktigt nojjig.
    Har haft lite värk då och då men den jag har nu..aj aj aj Rynkar på näsan nån mer som har liknade eller är de livmorden ?
    (är i v.7  6+1)

• mamma2kids

angiee ingen fara den vecka dubblar babyn sina mått,inte konstigt hade också värk som tusan fick tom lägga mig då o då.läskigt.men nu är de okej igen

• Angiiee
    mamma2kids skrev 2011-09-01 17:33:31 följande:
    angiee ingen fara den vecka dubblar babyn sina mått,inte konstigt hade också värk som tusan fick tom lägga mig då o då.läskigt.men nu är de okej igen
    dubblar ? nu ? jisses, lär ju spränga magen Tungan ute Men skönt att höra att magen/bebbis växer och inget annat konstigt *pustar ut*
  • storebrorM

Här är en till som hade lite lite färskt blod och sen haft ljusros (blodblandade) flytningar :S Haft en skum känsla i magen hela dagen.. :S

Helt plötsligt blev man helt nere...  

• ÄlskadeT
    storebrorM skrev 2011-09-01 18:43:08 följande:
    Här är en till som hade lite lite färskt blod och sen haft ljusros (blodblandade) flytningar :S Haft en skum känsla i magen hela dagen.. :S

Helt plötsligt blev man helt nere...  
    Vilken vecka är du i?
  • ÄlskadeT

Hade som sagt svagt rosa flytningar vid två tillfällen i morse. Sen ingenting på hela dagen förrän nu för en halvtimme sen. Mycket liten, svagt rosa flytning vid toabesök.

Däremot har jag lite ont i magen. Lite som lätt mensvärk. Mest vid ena äggstocken just nu. Plus haft lite hugg i magen emellanåt.

Shit vad nojig jag blir...

• storebrorM
    ÄlskadeT skrev 2011-09-01 20:50:50 följande:
    Vilken vecka är du i?

Jag är i vecka 6+0 idag.... :S
    Hat haft ont i äggstocken nu ett par dagar och fick konstaterat vid ett VUL igår att jag har en liten liten cysta.. Kanske kan de vara VUL som gjort de :S
    ÄlskadeT skrev 2011-09-01 20:57:38 följande:

Hade som sagt svagt rosa flytningar vid två tillfällen i morse. Sen ingenting på hela dagen förrän nu för en halvtimme sen. Mycket liten, svagt rosa flytning vid toabesök.

Däremot har jag lite ont i magen. Lite som lätt mensvärk. Mest vid ena äggstocken just nu. Plus haft lite hugg i magen emellanåt.

Man blir galet nojjig, går på toaletten stup i kvarten för att kolla läget :S

• ÄlskadeT
    storebrorM skrev 2011-09-01 21:22:06 följande:
    Jag är i vecka 6+0 idag.... :S
    Hat haft ont i äggstocken nu ett par dagar och fick konstaterat vid ett VUL igår att jag har en liten liten cysta.. Kanske kan de vara VUL som gjort de :S
    ÄlskadeT skrev 2011-09-01 20:57:38 följande:

Man blir galet nojjig, går på toaletten stup i kvarten för att kolla läget :S

Precis lika långt gången som jag då, v. 6+0.

Håller tummarna för oss båda!
Svar på tråden Aprilbebis 2012