• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • storebrorM

Ja, jag var i kontakt med GYN igen idag och hon sa att fortsätter de hela natten va jag välkomen in imorgon, men de hoppas jag vi slipper.

har du haft några problem nu i början annars? 

• Ereeka
    Angiiee skrev 2011-09-01 17:19:51 följande:
    Hujj , Har så ont i magen, riktigt hugger till blandat med mensvärk. Hoppas allt är ok , riktigt nojjig.
    Har haft lite värk då och då men den jag har nu..aj aj aj Rynkar på näsan nån mer som har liknade eller är de livmorden ?
    (är i v.7  6+1)
    Jag går in i vecka 7 imorn, och jag har också så :P
  • silvana10

Ååååh tjejer - nu började illamåendet för min del.
    Inga kräkningar utan bara allmänt äckel mot nästan allt mat,lukter,konsistenser - usch! Jag som trodde att jag skulle klara mig undan eftersom jag har mått så bra hittills
    Fick en liten ljusrosa flytning i tisdags, hoppas det inte var något dåligt. Hela tre veckor kvar till VUL och inskrvning - hur ska man orka vänta tills dess?  

• mamma2kids

hehe joo tack känner att illamåendet blir värre för varje dag v.8

• Kaosmamma

Jupp. Illamåendet har planterat sig här med och nu knaprar jag lergigan, sjukt trött är jag också! Hoppas dock det är vanligt gravillamående!!

• Milljor

Oj vad många symtom ni har så så mång asommår illa :(
    Själv har jag nästan inga symtom alls....flytningar och sen har jag fått hormonfinnar that´s it.......jag jojjar mig för det istället.....att jag inte känner ngt. Aldrig är man nöjd :)

Läste något om spökveckor, någon som har koll på det?

• Kaosmamma

Ja spökveckor kommer senare typ mellan v 14 och 20 eller så... Något sådant iaf :) skönt att du mår bra milljor! Det är bara att tacka och ta emot säger jag!!

• Milljor
    Ljushuvudet skrev 2011-08-08 15:48:04 följande:

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.htm...
    Jag beklagar verkligen TS....men misstänkte att något var galet när det var tyst från dig. Massa kramar och lycka till med kommande försök.
  • Kaosmamma

Sockerbrallan: ah såg dig på någon tråd bim september, och då kopplade jag inte riktigt. Men nu förstår jag. Vad tråkigt!!! Lycka till nu med nästa försök!

• emeilee

My god! Chefen kallade precis in mig och de har gissat ut att jag är gravid!! HAHA! Så nu är det sagt, känns faktiskt skönt :)

Svar på tråden Aprilbebis 2012