vicky! du låter jättestark!! Jag har inte orkat ta hand om min 4 åring, jag har bara legat i soffan när jag varit hemma. Inte varit iväg på något, men min sambo har ju gjort saker med dem förvisso.
Tillåt dig att må dåligt tycker jag. Lite extra filmtittande o lugna lekar skadar inte fyraåringen i några veckor
förresten, var filmen bra, jag är sugen att se den! Men antar att det är sambo och pojkarna som får gå o jag får fortsätta ligga i soffan.
Idag har jag faktiskt (!!!!!!!!!!!!!!!) petat i mig lite lasagne, Jag tror det knappt själv. Inte spytt något. Måste vara de nya tabletterna zofran som hjälper mig så att jag får behålla mat. Men jag mår illa precis hela tiden, och det tar emot att äta, men har tvingat mig att äta och dricka! *duktig*
Nåt som är konstigt är att jag har vaknat varje natt i snart två veckor kl 4 på morgonen, för att kissa (även om det bara kommer några droppar) och sen inte kunnat somna om på en timma. Börjar kroppen redan ställa in sig på att vara vaken på natten? Känns tidigt. Man har ju ingen lust att vara vaken på nätterna redan, jag ska ju jobba många veckor till är det ju tänkt, och då har man ingen lust att vakna redan vid 4 tiden ju. Ingen mer än mig?