• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • chiqita

Milljor: Stor kram och hoppas så att du får ett positivt besked när du är hos BM!

Ego: Gårdagen var ingen bra dag. Dålig från morgonen, var i väg på barnkalas vid 15-tiden och de 2 korvarna jag lyckades få i mig där fick jag faktiskt behålla men det var inte lätt.. Stor klump i halsen hela kvällen och även idag. Har fått i mig mat idag i a fall men blir liksom aldrig mätt.. har bara ett konstant obehag i mig.. Och servelatmackorna som jag fick sån positiv energi av här om kvällen, de kan jag inte ens tänka på nu... Så typiskt att jag skulle bli så dålig i går.. blähh... 

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09 *kärlek* ?°´¯)
  • Maximumtaste

Hallo alla! Va på vul idag då och fick se en liten bebis med armar, ben och ett litet hjärta som pickade på som bara den:) den andra fostersäcken som de såg för några veckor sen var spårlöst borta men läkaren sa att det va väldigt vanligt med tvillinggraviditet som försvinner.. Är ju inte ofta man gör så tidiga vul så man kan ha haft två st från början sen bara försvinner den.. Va iaf jätteroligt att se den lilla bönan:D.. Eftersom jag visste när jag hade äl så blev jag flyttad två dagar, så är i v7+3 nu. De mätte bebisen och det stämde exakt:) känns skönt..
    Mår fortfarande illa på mornarna.. Kräktes lite imorse annars mår jag bra. Har fått foglossning:/.. Har haft ont i höften till och från några dagar nu och pratade med läkaren idag om det och hon sa att det måste vara fogarna jag känner av.. Hon visade på en sån där skelletmodell så jag förstod lite bättre hehe.. Får väl leva med det nu:)
    Hoppas det är bra med alla!

• Nygren

TJOSAN HEJSAN!!! Hjärta

Jag är tok ny här och tycker redan att det är en underbar sida med engagerade människor inom alla sorters områden...

Jag är i v.6+0 och detta är min andra graviditet efter en abort Gråter för 5år sedan, som jag var tvungen att genomföra efter att killen inte gick att leva med, hotad till livet.. Tok bröt all kontakt efter detta!!!! Även polis inkallad...

Men nu ser jag frammåt och är lyckligt förlovad med min NYA  kille sedan (2år) tillbaka och har flyttat halva Sverige bort.. hehe

Jag mår bra på dagarna, men på nätterna har jag smärtor i magen... är trött förjämnan och humöret åker bergodahlbana.. asg.. Ont i brösten och minns inte saker, känner mig förvirrad och tappar ord när jag pratar, känner mig verkligen vilse i pannkakan...

Följer gärna med i denna tråden och hoppas kunna prata med någon av er lite mer privat om någon är intresserad...

Tack för ordet. {#emotions_dlg.flower} kram

• chiqita

Nygren: Oj vilken tragedi.. dels killen och därpå abort.. Har själv genomgått en sen abort (v15), men pga att barnet inte var livsdugligt.. Skönt att du kommit vidare i livet och funnit kärleken. Grattis till plusset också

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09 *kärlek* ?°´¯)
  • Simpan

Maximumtaste; visst är det härligt att se! Skönt att det såg bra ut har tänkt på dig idag!

• Nygren

Tack snälla för alla fina ord ;) det värmer i hjärtat!!!

• Angiiee
    Fråga, har ni med fått nån tid till att se en film ?? , måste man gå på denna? helt förvirrad
Svar på tråden Aprilbebis 2012