• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • vicki 83
    Milljor skrev 2011-09-05 15:28:30 följande:
    Tack för all tummhållning, det hjälpte!!!!!!

Nervös som f*n var jag.......men allt såg jättebra ut och hjärtat pickade på! De hade ingen direkt förklaring varför jag haft smärta och symtomen var borta....men det är väl som alla säger alla graviditeter är unika!!!!!

Det var sådan oerhörd lättnad att se att allt såg bra ut....och veta att även utom sytom så rullar maskineriet på där inne :)
    åh gumman vad skönt att allt var bra!!då kan man ju alltid slappna av lite iaf!
  • Milljor
    vicki 83 skrev 2011-09-05 15:37:44 följande:
    åh gumman vad skönt att allt var bra!!då kan man ju alltid slappna av lite iaf!
    Ja nu känner jag mig helt lugn och kan slappna av...allt kanju hända men nu kan jag känna mig lugn att det är ok att inte känna "någonting"......obeskrivlig känsla att känna lugnet bara svepa över NU ska jag börja njuta :) Bara tre veckor til magiska vecka 12!!!
  • Nygren
    ÄlskadeT skrev 2011-09-05 15:02:10 följande:
    Jag är arbetslös och har varit på arbetsförmedlingen idag och träffat min handläggare. Berättade för henne att jag är gravid och hon blev inte glad precis. Sa inte ens grattis. Snörpte mest på munnen. :(
    Ja du, vissa människor kan bara inte bli glad för andras lyck.. skit i den tanten nu..
    GRATTIS :) kram
  • Milljor
    ÄlskadeT skrev 2011-09-05 15:02:10 följande:
    Jag är arbetslös och har varit på arbetsförmedlingen idag och träffat min handläggare. Berättade för henne att jag är gravid och hon blev inte glad precis. Sa inte ens grattis. Snörpte mest på munnen. :(
    Vad oproffsigt.,,,...hon må tyckte vad hon vill men hon kunde ju iaf haspa ur sig ett grattis! Lite mänsklighet!!!!!
  • ÄlskadeT
    Nygren skrev 2011-09-05 15:48:53 följande:
    Ja du, vissa människor kan bara inte bli glad för andras lyck.. skit i den tanten nu..
    GRATTIS :) kram
    Tack. :)
  • ÄlskadeT
    Milljor skrev 2011-09-05 15:50:39 följande:
    Vad oproffsigt.,,,...hon må tyckte vad hon vill men hon kunde ju iaf haspa ur sig ett grattis! Lite mänsklighet!!!!!
    Precis, hon kan tycka vad hon vill, men hon behöver ju inte visa det så tydligt. Men jag kände på mig redan innan att hon skulle bli sur.
  • Milljor

Det finns konstigt folk överallt....

När ja var uppe på gyn förut satt det två unga tjejer där...det verkade som den ena precis fått veta att hon var gravid och hon skulle ha ngn gång i feb. Inget konstigt i det MEN  i nästa meningen säger kompisen du får ju göra som du vill men jag vet va jag skulle göra.
     citat: "Du vet att det blir ju som en vanlig förlossning fast ungen som komemr ut är död"

Jag å sambon bara kolla på varann det kändes så overkligt..vi satt drä fyllda med nervositet att vårt lilla tuss ff skulle leva och hon pratar om abort som att det är bara att föda ut ungen fast den är död. CHOCKAD!!!! Jag sa givetvis ingenting men man inser att livet ser olika ut för olika mäniskor och ett barn inte alltid är välkommet..... jajaj ville bara dela med mig och skriva av mig :)

• vicki 83

Någon som vet om det finns någon annan tablett än postafen mot illamående?
    Jag fixar inte att kräkas flera gånger varje dag,i princip efter det lilla jag fått i mig! Hinner ju knappt ner och vända innan de kommer upp..

• jensan1
    vicki 83 skrev 2011-09-05 16:41:31 följande:
    Någon som vet om det finns någon annan tablett än postafen mot illamående?
    Jag fixar inte att kräkas flera gånger varje dag,i princip efter det lilla jag fått i mig! Hinner ju knappt ner och vända innan de kommer upp..
    Lergigan Comp men den ska en läkare skriva ut. Hör med din BM!
Svar på tråden Aprilbebis 2012