JohannaB skrev 2011-09-16 09:51:28 följande:
Ni som är hårda i magen, har ni provat bulkmedel? Finna på apoteket. Jag har sväljsvårigheter efter att ha varit ätstörd, men om man har lätt för att svälja, så är det jättebra och får igång magen på nolltid. Vet inte om det är några restriktioner när man är gravid, men kolla på apoteket!
Jag vaknar vid fem varje morgon av att jag drömmer otroligt intensivt. Ibland missfallsdrömmar, men oftast helt andra saker. Stress över förlossning, jobbet etc etc... plus att jag alltid måste kissa vid fem. Jag är en riktig sjusovare annars, men min man sover jättelätt, så när jag vaknar och kippar efter andan eller sätter mig upp jättesnabbt, så vaknar han och blir orolig. Haha, oroliga vaknätter redan innan peanut är ute

Igår tidigt på morgonen tog mitt undermedvetena fram saker som mitt hemska ex sa till mig. Jag har väldigt låg smärttröskel, så med mitt ex fick jag en gång höra "du kommer döda våra barn, för att du kommer inte palla en smärtan vid en förlossning". Jag hade helt glömt det, men nu när en förlossning fajktiskt är aktuell, så börjar jag minnas. Min man ville åka till Skåne för att slå sin företrädare. Det fick han inte, haha.
Men usch, jag vill inte minnas mer från det förhållandet nu när jag äntligen har blivit så lycklig!
Men usch vilket hemskt ex.....skönt att du träffat den rätta nu och är lycklig!!!!!