• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Milljor
    chiqita skrev 2011-09-16 12:25:40 följande:
    Milljor: låter helt super med mirakeltabletter. Vill gärna veta vad de heter. Är de receptbelagda eller naturläkemedel?
     Naturläkemedel, jag köpte för länge sen när jag var hos en zonterapeut....hon säljer dem men det finns garanterat flera runt om i landet och inte bara på sådana ställen. Lovar att kolla när jag kommer hem!
  • Milljor
    Maximumtaste skrev 2011-09-16 12:46:57 följande:
    Många bra tips ni skrivit om trög mage:) ska kolla upp de:)

Johanna: jag börjar min vecka nu kan man säga, jobbar hela helgen men är istället ledig 5 dagar nästa vecka:)

Ska nog ta och ringa och boka tid för kastrering på hankatten men det tar emot för han ska egentligen gå i avel ( har helt fantastisk stamtavla och utseende) men han är så sjukt jamlig på nätterna och det kommer aldrig fungera att ha fertil hankatt med liten bebis.. Honan ska inte kastreras iaf! Har siames och oriental hemma:)
    Fler som har djur hemma? Har en nakenhund också:)
    Älskar djut speciellt hundar hade jag tiden skulle jag skaffa en mops direkt tycker dom är ursöta :)
  • Maximumtaste

Milljor: ja man lär ju ha tid.. Jag har dagmatte åt hunden annars hade det aldrig fungerat.. Katterna klarar ju sig hemma..

Idag har jag verkligen kännt livmodern jätteväl både när jag ligger och står upp:) längtar så tills man får känna sparkarna:)

• Milljor
    Maximumtaste skrev 2011-09-16 13:34:38 följande:
    Milljor: ja man lär ju ha tid.. Jag har dagmatte åt hunden annars hade det aldrig fungerat.. Katterna klarar ju sig hemma..

Idag har jag verkligen kännt livmodern jätteväl både när jag ligger och står upp:) längtar så tills man får känna sparkarna:)
    Kanske en dum fråga men hur känns livmodern? bara hård eller ngt mer? alltså jag har ju fått lite mage och märker ja att det händer grejen....men hur vet jag att det är livmodern och inte bara "magen" :)
  • Maximumtaste

Jävla iphone skickar innan man skrivit klart:p..
    Den känns som en vattenballong skulle jag skriva hehe.. Men livmodern ligger ju olika på alla.. Tycker det är häftigt att känna den:) förra veckan kände jag den första gången och den har vuxit uppåt en bit sen dess:)

• mamma2kids

här känner man ingen livmoder nånstans v.9+5 och tredje barnet,konstigt.

• Maximumtaste

Mamma2kids: är nog inget konstigt med det. Min livmoder lutar jättemycket framåt fick jag förklarat när jag väntade sonen så det är nog lika nu. Jag e i v9+3 idag.

• silvana10

ooooh tjejer nu känns det inte bra. Har haft så fruktansvärd magsveda senaste veckan, tål ingen mat i princip utan att det börjar svida. Misstänker att jag har fått en släng av magkatarr. Vilket jag aldrig har haft förut! Så himla dumt,blev tvungen att stanna hemma från jobbet igår och idag pga smärtan. Ingen annan som har kännt av sånt här?

Så typiskt också att man inte får läkartid på vårdcentralen då det inte är akut . Tar nog och åker till privatakuten ist och betalar lite mer,för det här är inga roliga smärtor. 

• mamma2kids

allt man googlar och läser stressar mig så fruktansvärt.som detta med livmodern att de borde sitta högre upp nu efter flera barn:/då kanske de är helt okej ändå.och vilken växtvärk som starta kom som från buskarna eftera tt inte ha känt nåntingt senaste veckan knappt.oro oro oro...

Svar på tråden Aprilbebis 2012