• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • Milljor
    chiqita skrev 2011-09-19 18:14:31 följande:
    Hej tjejer!

Är det någon fler som  upplever att det är "jobbigt" att djupandas. Känns som att det tar emot när jag andas vanligt, som att jag inte får tillräckligt med syre, då försöker jag dra djupa andetag. Det går men det är liksom känslan av att det tar emot som är jobbig. Någon som känner igen sig?

Har i tillägg fått ännu ondare i höfterna idag. Får gå med små, små myrsteg men absolut inte ta några cm för långt  steg för då hugger det till ordentligt djupt inne i skinkan och strålar antingen upp mot korsryggen eller ner över låret och ner i smalbenet, Det gör oooont.
    Som tur är ska vi köra in till sjukhuset för MKP i morgon och ev får mannen helt enkelt köra mig hela vägen hem efter.

Håll gärna en extra tumme för mig i morrn.    
    Men oj så konstigt det lät men säkert helt normalt!!!!!!! Hoppas du känner dig bättre idag och lycka tillpå MKP.
  • JohannaB

Vilken oerhört svår situation, Cherstin. Alla ord känns för små. Många stora kramar till dig. Har du någon hos dig, så att du inte är ensam i detta?

• Milljor
    CherstinBovington skrev 2011-09-19 19:10:00 följande:
    Jobbiga dagar framför mig..jag och sambon har gjort slut och ja, jag klarar inte att uppfostra två barn på egen hand. Ska in på gyn imorrn och ta mina första tabletter, sen in på förlossningen på torsdag. Önskar er alla lycka till, njut av denna underbara upplevelse.
    Jag kommer sakna detta barn, oerhört.
    Men oj så ledsamt......hur mår du? både angående separation och graviditet? Hoppas du får bra hjälp från nära och kära!!! Kram
  • CherstinBovington

Med separationen mår jag bra, vi kommer båda mkt bättre överens som kompisar. Han följde med till gyn idag när jag tog tabletten och ska med på torsdag till förlossningen.

• Milljor
    CherstinBovington skrev 2011-09-20 10:30:08 följande:
    Med separationen mår jag bra, vi kommer båda mkt bättre överens som kompisar. Han följde med till gyn idag när jag tog tabletten och ska med på torsdag till förlossningen.
    Skönt att det känns ok iaf. Förstår att det måste var ett tufft beslut. Hur långt gången är du?

Lycka till med allt framöver!!!!
  • chiqita

Wow.. Idag har jag gjort MKP och det gick oväntat bra. Fick också se skrutten på UL och bilder på den lill*. Den sprattlade och boxade runt där inne och var 4,9 cm så de flyttade t o m fram mig 2 dagar, 11+4 idag och det innebär ju två dagar närmare fullgången v 12 . Känns bra att den växer som den ska där inne. 
    För den som vill se bilder ligger det i min blogg om andra plusset här inne. 

När det kommer till provet fick de ett riktigt bra prov och förhoppningsvis leder det till att vi inte behöver vänta alla 4 veckorna på svar. De säger ju att det kan ta 2-4 veckor men har ändå ställt in mig på minst 3. Känns bra att ha det gjort i a fall.  

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09 *kärlek* ?°´¯)
  • meghan26

Nu har jag berättat om graviditeten för min chef OCH kommit ut om det på min blogg!
    Så skönt att ha det officiellt för jag gillar inte att hålla saker hemligt. Det är lixom inte jag.
    Så alla som vill läsa min blogg  gå in här: www.ida-maria.com

• Maximumtaste

Åååh jag e så lycklig nu! Va in och tog cellprov och fick göra vul samtidigt, min lilla bebis va så söt! Nu såg man huvudet och allt jättebra! Till och med munnen och ögonen och lite av nästippen:) den rörde på sig jättemycket och man såg hur den viftade med armarna och gjorde små skutt typ:) hon skrev ut en bild men sen när hon skulle rycka av den så va pappret typ slut så det va bara en halv bild och jag hade klätt på mig precis så får snällt vänta till rul med att få bild.. Va verkligen skithäftigt att kunna se allt så tydligt., är i v11 nu:)

• Milljor
    chiqita skrev 2011-09-20 13:22:30 följande:
    Wow.. Idag har jag gjort MKP och det gick oväntat bra. Fick också se skrutten på UL och bilder på den lill*. Den sprattlade och boxade runt där inne och var 4,9 cm så de flyttade t o m fram mig 2 dagar, 11+4 idag och det innebär ju två dagar närmare fullgången v 12 . Känns bra att den växer som den ska där inne. 
    För den som vill se bilder ligger det i min blogg om andra plusset här inne. 

När det kommer till provet fick de ett riktigt bra prov och förhoppningsvis leder det till att vi inte behöver vänta alla 4 veckorna på svar. De säger ju att det kan ta 2-4 veckor men har ändå ställt in mig på minst 3. Känns bra att ha det gjort i a fall.  
    Åh härligt at tdet gått så bra och framflyttad 2 dagar tjohoooo alla dgara är grymt viktiga så här i vecka 12 :)
Svar på tråden Aprilbebis 2012