• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • ÄlskadeT

Jag smorde magen med diverse krämer under första graviditeten, men fick ändå bristningar. De har dock bleknat med tiden och är inget som stör mig.

• kendi

Hej
    Tycker ni att jag ska göra kub test ?? Är 23 år och bm tyckte inte vi behövde får isåfall göra det privat men jag kan inte bestämma mig känner oro ibland och ibland inte sen är jag i vecka 11+3 så får nog bestämma oss snart om vi ska göra ett testet vad tycker ni ??

• Kaosmamma

Kendi: jag är 30 år och min bm tyckte inte jag behövde. Är från 35 de rekommenderar sen har jag hört att det kan ge tvetydiga svar ibland och då kan det bli jobbigt.

• ÄlskadeT
    kendi skrev 2011-09-20 18:40:59 följande:
    Hej
    Tycker ni att jag ska göra kub test ?? Är 23 år och bm tyckte inte vi behövde får isåfall göra det privat men jag kan inte bestämma mig känner oro ibland och ibland inte sen är jag i vecka 11+3 så får nog bestämma oss snart om vi ska göra ett testet vad tycker ni ??
    Jag tycker inte att du behöver göra det. Jag var 29 när jag väntade min dotter och då var det inte tal om att göra det överhuvudtaget. Jag hade inte en tanke på det.
    Nu är jag 33 och där jag bor erbjuds man att göra det från just 33-års ålder så nu ska jag göra det.
  • funnybunny84
    Milljor skrev 2011-09-20 16:07:54 följande:
    Härligt stort Grattis!!! Har ni planerat datum för bröllop också?
    tackar! nej det har vi inte, vi har inte ens pratat om bröllop!
    jensan1 skrev 2011-09-20 15:52:51 följande:
    Stort grattis!!! vad underbart!
    chiqita skrev 2011-09-20 15:51:40 följande:
    Helgmamman: Så härligt! Grattis!  
    tackar Glad
  • kendi

Jag tänker att det är nog lika bra att inte göra kubb test för jag vill ju behålla barnet vilket som

• Thelma08

Idag har det varit en lång dag vår son har opererats så vi har suttit 8 timmar på sjukhuset. Jag åt en kiwi i morse och ett päron till lunch, det va vad jag fick i mig. När jag sitter med sonen och pratar med en sköterska så blir jag helt kallsvettig och det susar i öronen... Sen svimmar jag en stund men jag va ju på rätt plats. Sen låg vi i varsin säng och sambon/pappan f

• Thelma08

Fick sitta på en liten stol nu mår vi bra allihopa men som det kan bli

• chiqita

Thelma: oj vilken dag... Vad hade hänt med din son..? Skönt att ni mår bättre

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09 *kärlek* ?°´¯)
Svar på tråden Aprilbebis 2012