• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • CherstinBovington

Nu är de gjort, den kom ut hel. 10 fingrar, 10 tår, ryggrad och revben. Pytteliten och jättesöt. Ja just de, de var en pojke..

De var absolut de värsta jag har gjort i hela mitt liv. Jag känner mig så tom..

• swallow the big moon
    CherstinBovington skrev 2011-09-22 13:41:31 följande:
    Nu är de gjort, den kom ut hel. 10 fingrar, 10 tår, ryggrad och revben. Pytteliten och jättesöt. Ja just de, de var en pojke..

har du fått missfall eller gjort abort??
  • chiqita

Cherstin: Åh beklagar verkligen... Att gå igenom något sådant är nog bland det tyngsta man kan göra.. Stor varm kram.

Swallow: läs Cherstins inlägg bakåt så förstår du..  

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09, Skrutt*n 5/4-2012 *kärlek* ?°´¯)
  • Milljor
    Maximumtaste skrev 2011-09-22 10:30:57 följande:
    Nu har vi varit på inskrivningen:) allt gick bra så nu är det bara att vänta på rul.. Sen är det inte besök hos bm igen förän v24 typ.. Evighet ju.. Hur är det för er andra? När har ni nästa besök hos bm efter inskrivningen.. Jag bor i Borlänge..
    Jag har med varit på inskrivning idag...lit ebesviken att de inte gjorde ngt vul/ul :( hade så gärna fått bekräftelse på att det finns ngt där inne. Just nu känner jag ingenting. Men allt gick bra en miljon frågor det var väl det som hände egentligen. KUB om två veckor längtar så jag döööööör för att får se den lill* !!!!!!
  • Maximumtaste

Milljor: hos min bm gör dem inte heller ul för apparaten e så gammal sa hon.. Det va tur jag fick göra i tisdags., börjar kännas lite mer verkligt nu när man sett den när den har vuxit på sig lite:) men du har gjort ett vul va? När ska du till bm nästa gång? Jag ska dit när jag e i v24 typ.. Skitlångt ju:/.. Funderar faktiskt på att köpa ett angelsound ändå för jag vill höra hjärtat nån gång iaf innan v24.. Kan väl inte va så skadligt;P..
    Du får visa bild efter kubet!:) jag ska inte göra nå mer ul förän rul.. Typ 8 långa veckor kvar.. Nu får tiden gå fort! Längtar så mycke efter den här bebisen!!!!:)

• Vronki

Styrkekramar till dig!
    Kan inte förstå hur jobbigt det måste varit.
  • jensan1

Men gud så hemskt. Finner inga ord. Stor kram till dig.
  • JohannaB

Åh Cherstin, så många kramar till dig!

Svar på tråden Aprilbebis 2012