• Ljushuvudet

Aprilbebis 2012

Finns det några som har lust att följas åt mot målet bebis i april 2012

Fick plus idag på cb och beräknat förlossningsdatum 20/4-2012

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 00:18
    Kanske dags att uppdatera TS med, jag fick ju missfall den 17/8 tyvärr så jag är inte med i tråden längre. Om ni vill ha något länkat en BF-tråd eller bildtråd så får ni hojta till så lägger jag in det åt er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-01 17:46
    Hittade er BF-tråd, jag lägger in den i trådstarten åt er

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m60499861-1.html
  • Svar på tråden Aprilbebis 2012
  • chiqita

Hej tjejer!

Är det någon fler som  upplever att det är "jobbigt" att djupandas. Känns som att det tar emot när jag andas vanligt, som att jag inte får tillräckligt med syre, då försöker jag dra djupa andetag. Det går men det är liksom känslan av att det tar emot som är jobbig. Någon som känner igen sig?

Har i tillägg fått ännu ondare i höfterna idag. Får gå med små, små myrsteg men absolut inte ta några cm för långt  steg för då hugger det till ordentligt djupt inne i skinkan och strålar antingen upp mot korsryggen eller ner över låret och ner i smalbenet, Det gör oooont.
    Som tur är ska vi köra in till sjukhuset för MKP i morgon och ev får mannen helt enkelt köra mig hela vägen hem efter.

Håll gärna en extra tumme för mig i morrn.    

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09 *kärlek* ?°´¯)
  • Maximumtaste

Hormonstin: jag har också sån värk i höfterna! Fick liv att sjuka mig idag.. Känns mycket bättre när jag får vila.. Ska till läkaren nästa vecka.. Får se vad han säger.. Ska ringa sjukgymnast också.. Trodde inte man kunde ha sån här foglossning i v10.. Går in i v11 imorgon:)

• CherstinBovington

Jobbiga dagar framför mig..jag och sambon har gjort slut och ja, jag klarar inte att uppfostra två barn på egen hand. Ska in på gyn imorrn och ta mina första tabletter, sen in på förlossningen på torsdag. Önskar er alla lycka till, njut av denna underbara upplevelse.
    Jag kommer sakna detta barn, oerhört.

• chiqita
    Cherstin: Å men nej så fruktansvärt. Saknar ord... Stor kram! 

Maximum: Jo jag trodde inte heller det kunde kännas så här så tidigt. Gick in i 12e veckan igår, känns på tok för tidigt men omöjligt är det visst inte. Har i o f sig fått höra att mina problem förra gången eg berodde på ryggproblem och inte fogarna, fast då kändes det inte så här.. Ja får se vad läkaren säger..  
    (¯`°? Vår snutta kom 2/7-09 *kärlek* ?°´¯)
  • Maximumtaste

Cherstin: men usch vad hemskt! Är du säker på att du verkligen vill ta bort det? Pratat med kurator å så? Kram

• ÄlskadeT
    CherstinBovington skrev 2011-09-19 19:10:00 följande:
    Jobbiga dagar framför mig..jag och sambon har gjort slut och ja, jag klarar inte att uppfostra två barn på egen hand. Ska in på gyn imorrn och ta mina första tabletter, sen in på förlossningen på torsdag. Önskar er alla lycka till, njut av denna underbara upplevelse.
    Jag kommer sakna detta barn, oerhört.
    Nej, vad säger du?!
    Många kramar.
  • Milou88

Cherstin, oj vet inte vad jag ska skriva. Såndär situation man aldrig tycker någon borde få hamna i. Kram!!

Svar på tråden Aprilbebis 2012