Maximumtaste skrev 2011-09-22 15:22:14 följande:
Milljor: hos min bm gör dem inte heller ul för apparaten e så gammal sa hon.. Det va tur jag fick göra i tisdags., börjar kännas lite mer verkligt nu när man sett den när den har vuxit på sig lite:) men du har gjort ett vul va? När ska du till bm nästa gång? Jag ska dit när jag e i v24 typ.. Skitlångt ju:/.. Funderar faktiskt på att köpa ett angelsound ändå för jag vill höra hjärtat nån gång iaf innan v24.. Kan väl inte va så skadligt;P..
Du får visa bild efter kubet!:) jag ska inte göra nå mer ul förän rul.. Typ 8 långa veckor kvar.. Nu får tiden gå fort! Längtar så mycke efter den här bebisen!!!!:)
Gjorde ett Ul privat för förra tisdagen men ändå......vill´ju se den lill* så ofta som möjligt :)
KUB om två veckor sen har jag inget mer bokat så jag antar att jag får enny tid till Bm när jag varit på KUB. Känns som en evighet till KUB. Iom att man är mitt i vecka 12 nu så skulle jag vilja ha ett UL efter den här veckan för att veta att den lilla ff lever där inne. Angelsound.....har dålig koll på hur det funkat men kan inte tänka mig att det är farligt omman använder enligt instruktionera.
Klart jag visar bild....:) långa 8 veckor då ska jag inte klaga på mina 2 :)